یک اصولگرای منتقد : حاج اقای رئیسی در نهایت بتواند یک دفتر ازدواج و طلاق را اداره کند!

یاسر عرب، فعال اجتماعی: آقای رئیسی در بهترین حالت می‌تواند یک دفتر ازدواج و طلاق را اداره کند آن هم با کمک دیگران!

یک اصولگرای منتقد : حاج اقای رئیسی در نهایت بتواند یک دفتر ازدواج و طلاق را اداره کند!

عرشه آنلاین: یاسر عرب، فعال اجتماعی: آقای رئیسی در بهترین حالت می‌تواند یک دفتر ازدواج و طلاق را اداره کند آن هم با کمک دیگران!

یاسر عرب، فعال اجتماعی در گفت‌وگو با انصاف‌نیوز گفت:

*مثلا گفتیم در مدارس دخترانه چرا باید حجاب اجباری باشد، درحالیکه همه با یکدیگر محرم هستند؟! پاسخ جالبی داشتند، گفتند آقای عرب اصلاحات بن‌سلمانی از آقای رئیسی نخواهید!

*در همکاری با دفتر آقای رئیسی آنها تماس گرفتند من که از سال ۹۶ گفته و نوشته‌ام که قد و قواره‌ی آقای رئیسی ریاست جمهوری نیست. اتفاقاً به دلیل مخالفت با ایشان بود که مشکلات من در تولید، در رسانه، در صداوسیما و ممنوع‌التصویر شدن شروع شد. 

* قبل عید نوروز که ما آنجا رفتیم، گفتند دولت قرار است کاری برای تصادفات جاده‌ای کند. فکر می‌کنید طرح پیشنهادی آقای رئیسی برای کاهش سوانح جاده‌ای چه بود؟ حاج‌آقا گفته بودند که ۵۰ کامیون خاک در نقاط حادثه‌خیز در پیچ جاده‌ها خالی کنیم. 

بیشتربخوانید: مهرعلیزاده خطاب به رئیسی: تغییر کابینه فایده ندارد، شما باید عوض شوید

*آن ۷۰۰۰ صفحه واقعاً وجود خارجی دارد؟ شنیده‌ام متعلق به تیم آقای سعید جلیلی است که همان سال ۹۶ هم این را به آقای رئیسی داده بودند.

*فکر نکنید هدایت آقای رئیسی خیلی سیستماتیک است! خیر، اتفاقاً خیلی هم هیئتی است.

*آقای رئیسی در بهترین حالت می‌تواند یک دفتر ازدواج و طلاق را اداره کند آن هم با کمک دیگران!

*ما هم اصلاً انتظار نداشتیم دست فرمان دولت برگردد و این مباحث ثقیل فقط می‌خواستیم این مسیر کجی که دولت می‌رود کمتر کج شود. این منطق را هم در گفت‌وگو و مشورت دکتر محسن رنانی به من پیشنهاد دادند که ولو احتمال کم باشد، محتمل بالا است شما برو و نظر بده.

*زمانه‌ی شعاردرمانی، وعده‌درمانی، صبردرمانی و حرف درمانی گذشته است و الان به وضعیت زردرمانی رسیده‌ایم! خودشان هم به این موضوع آگاه هستند و در جلسات خصوصی وقتی از سرمایه‌ی اجتماعی حرف می‌زنند خودشان می‌دانند وضعیت چقدر خراب است. 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84254

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر