اعلام موضع سه تن از مراجع تقلید قم در موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان

اعلام موضع سه تن از مراجع تقلید قم در موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان

سه تن از مراجع تقلید قم در موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان اعلام موضع کردند

آیت الله  نوری همدانی:اولین کار شما [فرمانده نیروی انتظامی] برخورد قاطع و دستگیری عوامل مسمومیت مدارس و قلع و قمع نمودن عاملان این حوادث است. این موضوع به عنوان اولین آزمون شما و امیدوارم هر چه زودتر این حوادث ریشه کن و برطرف شود.

آیت الله  جوادی آملی:اینکه منشاء این حوادث هنوز مشخص نشده، رعب آور است، این حوادث هم موجب اضطراب و نگرانی اولیاء و خانواده ها شده و هم موجب نگرانی آموزش و پرورش و معلمان می شود که بچه های زیر مجموعه آنها که بچه های خودشان محسوب می شوند، آسیب می بینند، ما دعا می کنیم که این فرزندان معصوم و بیگناه آسیبی نبینند ولی لازم است مسئولین نیز با مدیریت این کار را هرچه زودتر سامان ببخشند و مردم را از نگرانی در بیاورند.

آیت الله سبحانی:در مورد اتفاقات اخیر در برخی مدارس دخترانه در قم و دیگر شهرها انتظار است، اگر موضوع در مراحل تحقیق است، با اطلاع رسانی دقیق خانواده ها را از نگرانی خارج کنید و حتما با عاملان و مسببان آن برخورد شود. اگر تحقیقی انجام شده، باید نتیجه آن به مردم گفته شود، اگر عمدی در کار بوده باید افراد مقصر دستگیر و مجازات شوند. برخی از خانواده‌ها سه هفته است که فرزندان خود را به مدرسه نمی‌فرستند، باید علت این پدیده برای مردم مشخص شود و به همگان بگوییم که چه دستی در کار بوده است تا این خانواده‌ها از دلواپسی رهایی یابند.

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75424

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر