حکم اعدام دکتر «حمید قره‌‌حسنلو» متوقف شد | توضیحات فاطمه قره‌حسنلو درباره احتمال آزادی موقت برادرش

پزشک و مدیر انتشارات تیمورزاد خبر داد: فعلا اعدام حمید قره حسنلو لغو شده است. خواهر دکتر حمید قره‌‌حسنلو نیز توقف و لغو حکم اعدام برادرش را تایید کرد

حکم اعدام دکتر «حمید قره‌‌حسنلو» متوقف شد | توضیحات فاطمه قره‌حسنلو درباره احتمال آزادی موقت برادرش

پزشک و مدیر انتشارات تیمورزاد خبر داد: فعلا اعدام حمید قره حسنلو لغو شده است.

فرهاد تیمورزاده، پزشک و مدیر انتشارات تیمورزاده در صفحه‌ی شخصی خود خبر داده که حکم اعدام حمید قره‌حسنلو فعلا لغو شده است.

در بخشی از این متن توییتری آمده است که به نظر می‌رسد رئیس محترم سازمان نظام پزشکی کشور، آقای دکتر محمد رئیس‌زاده به دور از هیاهوهای رسانه‌ای موفق شدند با ملاقات‌های موثر و تبیین واقعیات ماجرا به دور از تاثیرات التهاب حادثه، فعلا مخاطره اعدام را از  دکترحمید قره حسنلو دور سازند.

در ادامه این متن تاکید شده به گفته دکتر رئیس‌زاده نقض حکم در دیوان عالی کشور و توسط حجت‌الاسلام رازینی صورت گرفته است.

تیمورزاده همچنین در بخشی از این توییت آورده است که امیدواریم هم در مورد ایشان و هم دیگر بازداشت‌شدگان، تصمیمات قضائی متناسب با جرم اتخاذ شود نه متاثر از التهاب.

توضیحات خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو درباره توقف حکم اعدام و احتمال آزادی برادرش با وثیقه

فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.

فاطمه قره‌حسنلو خواهر حمید قره‌حسنلو  ضمن تایید خبر آزادی برادرش، گفت: «خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند. خوشبختانه پس از بررسی اسناد و مدارک مشخص شد که حکم‌محاربه برادرم درست نبوده است و این حکم لغو شد.»

او در ادامه گفت: «در تلاش هستیم تا بی‌گناهی کامل حمید و همسرش ثابت شود. در حال حاضر حمید راهی زندان خواهد شد و خانواده احتمالا از این پس خواهند توانست با او دیدار کنند.»

او درباره احتمال آزادی حمید قره‌حسنلو با قرار وثیقه گفت: «در فاصله‌ای که تا دادگاه بعدی وجود دارد، احتمال آزادی موقت حمید با وثیقه وجود دارد. البته این موارد از احتمالات است و تا زمان تعیین وثیقه نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد. اما ما امیدواریم که حمید با سپردن وثیقه تا زمان صدور حکم نهایی موقتا آزاد شود.»

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62788

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر