روزنامه جمهوری اسلامی: مسئولان بپذیرند با روش های نادرست باعث سلب اعتماد شده اند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: قطعاً اعتماد از دست رفته را می‌توان ترمیم کرد. بازگشت آرامش به کشور و حل مشکلات موجود، با ترمیم اعتماد از دست رفته میسر خواهد بود.

روزنامه جمهوری اسلامی: مسئولان بپذیرند با روش های نادرست باعث سلب اعتماد شده اند

روزنامه جمهوری اسلامی با اذعان به گسترش دروغ در دستگاه‌های کارگزاری تاکید کرد بازگشت آرامش به کشور در گرو ترمیم اعتماد از دست رفته مردم است.

به گزارش جمهوری اسلامی، متاسفانه در دهه‌ها با رواج دروغ و تزویر در دستگاه‌های کارگزاری کشور، عمل نشدن به وعده‌ها، فاصله گرفتن مسئولان از مردم، جنگ قدرت‌ میان مسئولین، عادی شدن مفاسد اقتصادی، به مسئولیت گمارده شدن افراد ضعیف، کنار زدن افراد باتجربه و کاردان، بداخلاقی‌های سیاسی، کم‌رنگ شدن ارزش‌ها، به فراموشی سپرده شدن شایسته‌ سالاری در انتصابات و انتخابات و بازگشت کشور به سیستم کاغذبازی‌های دوران قبل از انقلاب، اعتماد مردم به مسئولین دچار لطمه شدید شد. تاسف بالاتر اینکه سیستم تبلیغاتی یکطرفه نیز به این بی‌اعتمادی دامن زد و کار را به جائی رساند که اکنون افکار عمومی، مرجعیت رسانه‌ای را در بیرون مرزها جستجو می‌کند. این، برای کشور یک فاجعه است.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: قطعاً اعتماد از دست رفته را می‌توان ترمیم کرد به این شرط که اولاً مسئولان نظام بپذیرند که با این روش‌های نادرست که برشمردیم، باعث سلب اعتماد شده‌اند و ثانیاً با اراده‌ای قوی درصدد تغییر این روش‌ها برآیند. بازگشت آرامش به کشور و حل مشکلات موجود، با ترمیم اعتماد از دست رفته میسر خواهد بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59699

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر