بازار تهران اعتصاب کرد؟ | آخرین خبر از وضعیت تعطیلی کسب‌و‌کارها و مغازه‌های تهران

به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب‌و‌کارها در هفته جاری مغازه داران تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب و کارهای خود را فعال نگاه داشتند.

بازار تهران اعتصاب کرد؟ | آخرین خبر از وضعیت تعطیلی کسب‌و‌کارها و مغازه‌های تهران

گزارش یک خبرگزاری از وضعیت بازار تهران را بخوانید. در فضای مجازی فیلم هایی منتتشر شده است که مدعی تعطیلی بازار است. ایسنا نوشت: به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب‌و‌کارها در هفته جاری مغازه‌داران تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب‌و‌کارهای خود را فعال نگاه داشتند.

امروز (سه‌شنبه) در تهران اکثر کسب و کارها در محدوده ملاصدرا، امیرآباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر  و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش ترددهای مردم در پیاده‌روها و تهدید کسبه برخی مغازه ها به حالت تعطیل در آمدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از بازار تهران نیز حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه های خود را تعطیل کردند.

در محدوده خیابان انقلاب نیز که بر خلاف هفته‌های گذشته که همزمان با فراخوان تجمعات و حضور معترضین در خیابان‌ها شاهد حضور پررنگ پلیس امنیت بودیم امروز تعداد این نیروهای حافظ امینت چندان به چشم نمی آمد ومغازه ها و کتاب فروشی و حتی دست فروشی ها به صورت جسته و گریخته به فعالیت روزانه خود می پرداختند.

البته در برخی کوچه پس کوچه‌های خیابان سپه‌سالار تعقیب و گریزهایی بین تعداد انگشت‌شماری از افراد و نیروهای امنیتی وجود داشت و برخی از نیروهای یگان ویژه نیز از پرتاب کوکتل مولوتف توسط این افراد صحبت می‌کردند.

کسبه مغازه‌هایشان را به حالت نیمه‌باز درآورده و یا کاملا بسته و جلو در ایستاده بودند چراکه نگران آسیب از سوی افرادی بودند که با موتور رد می‌شدند و فریاد میزدند: «هر مغازه‌ای باز باشه آتیش میزنیم».

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53758

ارسال نظر