انتقاد تند یک نماینده از امضاکنندگان بیانیه ۲۲۷ نفری: «شومن‌بازی» را تمام کنید

نماینده خلخال گفت: در روزهای اخیر نامه‌ای با 227 امضا در فضای مجازی منتشر شده که بستری را برای تخریب مجلس فراهم کرده است.

انتقاد تند یک نماینده از امضاکنندگان بیانیه ۲۲۷ نفری: «شومن‌بازی» را تمام کنید

سیدغنی نظری خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در روزهای اخیر نامه‌ای با ۲۲۷ امضا در فضای مجازی منتشر شده که بستری را برای تخریب مجلس فراهم کرده است البته بنده چیزی در این خصوص امضا نکردم و اجازه نمی دهیم عده‌ای در مجلس شومن بازی دربیاورند و القاء کنند که مجلس ضدمردمی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس کاملا مردمی بوده و اعتراضات را به جد گوش می‌دهد، افزود: اما هیچ تعارفی با کسانی که خط قرمزهای نظام را رعایت نمی‌کنند نداریم. برخی افراد که در گوشه و کنار هستند به دنبال این بوده که کلاهی برای خود بدوزنند که مجلس چنین اجازه‌ای را نخواهد داد.

وی ادامه داد: سیستم اطلاع‌رسانی مجلس معیوب است و گاهی از کاه، کوه درست می‌شود. این روند باید اصلاح شود و تمامی مواردی که در مجلس می‌گذرد باید به اطلاع مردم برسد چرا که ما از مردم رأی گرفته‌ایم و قطعا به دنبال مطالبات مردم هستیم./ خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53235

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر