واکنش نماینده آیت‌الله سیستانی به اعتراضات ایران

داماد و نماینده تام‌الاختیار آیت الله سید علی سیستانی امروز 18 آبان با مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دیدار کرد.

واکنش نماینده آیت‌الله سیستانی به اعتراضات ایران

سید جواد شهرستانی، داماد و نماینده تام‌الاختیار آیت الله سید علی سیستانی امروز ۱۸ آبان با مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دیدار کرد. در این نشست شهرستانی با اشاره به اینکه دشمنان از سنین کودکی برای جوانان ما و به ویژه دختران جامعه توطئه چینی می‌کنند؛ گفت: دشمنان ما مشغول برنامه‌ریزی هستند و مدام کار و تلاش می‌کنند اما مهم این است که ما نیز در این نبرد، تلاش خود را مضاعف کنیم و تسلیم توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب نشویم.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایسنا، او افزود: این اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان مردمی نیست و اینها جمعی از اراذل و اوباش هستند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و از چه دشمنی خط گرفته‌اند.

 شهرستانی در بخش دیگری گفت: همه ما باید قبول کنیم که به اندازه کافی کار فرهنگی و دینی برای نسل جوان انجام نداده‌ایم. مسئولین حوزه‌های علمیه خواهران باید با جان و دل برنامه‌ریزی داشته باشند و البته وعده‌ها و نصرت الهی را نیز مد نظر داشته باشند و بدانند با همه سختی‌هایی که در این راه مهم و با برکت می‌کشند اجر و پاداش الهی نیز در انتظار آنان است./ ایسنا 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52471

ارسال نظر