خطیب جمعه اصفهان: اگر غفلت کنیم می بازیم

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا در قبل و بعد از انقلاب اسلامی سابقه دارد، گفت: بعد از انقلاب به دلیل اندیشه انقلاب اسلامی دشمنی بیشتر شده است، نوع تفکر جمهوری اسلامی با نوع تفکر آمریکا ۱۸۰ درجه تغییر جهت داده و هیچ نقطه مشترکی ندارد.

خطیب جمعه اصفهان: اگر غفلت کنیم می بازیم

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به همین مناسبت در جمع دانش‌آموزان و مسؤولان فرمودند که ملت عزیز ما باید با حضور و عملکرد و رفتار خود پیامی را به دنیا مخابره کنند و آن پیام قدرت مقاومت است که در راستای این امر، امروز در سراسر کشور و به‌ویژه اصفهان مردم این پیام را به نمایش گذاشتند و دنیا آن را دریافت کرد.

وی ضمن تشکر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا در قبل و بعد از انقلاب اسلامی سابقه دارد، گفت: بعد از انقلاب به دلیل اندیشه انقلاب اسلامی دشمنی بیشتر شده است، نوع تفکر جمهوری اسلامی با نوع تفکر آمریکا ۱۸۰ درجه تغییر جهت داده و هیچ نقطه مشترکی ندارد.

وی با بیان اینکه مشکلات پیچیده‌تر خواهد شد چون نوع تفکر استکبار جهانی، هیچ اعتباری ندارد، خاطرنشان کرد: آن‌ها دنبال تسخیر ملت‌ها هستند، آمریکا در ۲۸ کشور جهان پایگاه نظامی دارد که بزرگترین آن در آلمان با ۱۰ هزار سرباز و ۲۲۳ سفارتخانه و کنسولگری است که تمام آن‌ها جاسوسخانه علیه ملت‌ها است و در این راستا آمریکای دیروز و امروز یکی است.

محمودی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص آمریکا افزود: به گفته ایشان خباثت این‌ها از ابلیس هم بالاتر است چون ابلیس در قیامت کارهای خودش را به عهده نمی‌گیرد و می‌گوید خود را ملامت کنید من فقط شما را دعوت کردم ولی امروزه آن‌ها آدم می‌کشند، در حرم امن اهل بیت مردم را به خاک و خون می‌کشد و داعش مسؤولیت آن را به عهده می‌گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بیان کرد: این اطلاعیه روشنگری و جهاد تبیین بود و باید این بیانیه به دقت مطالعه شود، نباید از جریان دشمن‌شناسی غافل شویم، شیطان بزرگ تمام نیروی خودش را بسیج و جنگ‌های ترکیبی را دنبال کرده و هرچه در توانش بوده به میدان آورده و این علائم خفت آمریکا است.

وی با بیان اینکه اگر در دنیای امروز غافل باشیم، می‌بازیم، اطهار کرد: کسی که عالم به زمانش باشد، حوادث برایش روشن خواهد شد، دنیای امروز پر از حادثه است و باید بتوانیم حوادث اطراف خود را تجزیه و تحلیل کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51235

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر