معاون رئیسی : مطالباتی متناسب با امکانات کشور داشته باشید

باید واقعیت ها را دید و پذیرفت که همه این کمبودها را نمی شود در کوتاه مدت برطرف کرد،

معاون رئیسی  : مطالباتی متناسب با امکانات کشور داشته باشید

فارس نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه سفرهای استانی  آثار و برکات فراوانی دارد، گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم توانست نگرانی بزرگ مردم درباره شیوع ویروس کرونا را برطرف کند.

 

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما در آغاز راه هستیم و همه باید با روحیه جهادی پای کار باشند تا اتفاقات خوبی برای مردم بیافتد و مردم حلاوت خدمت را حس کنند.

حسینی با اشاره به تلاش بی‌ وقفه اعضای دولت برای حل مشکلات مردم گفت: باید واقعیت ها را دید  و پذیرفت که همه این کمبودها را نمی شود در کوتاه مدت برطرف کرد، اما  تلاش ها برای حل مشکلات باید بدون اتلاف وقت ادامه داشته باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: نیروهای انقلاب باید در بیان مطالبات مردم پیشگام باشند اما انتظارات هم باید متناسب با امکانات کشور باشد.وی با اشاره به موفقیت های دولت سیزدهم در برخی حوزه ها گفت: دولت می خواهد بر خودش سختگیری کند تا مشکل مردم را حل کند. 

وی افزود: نمی توان در جامعه اسلامی فاصله طبقاتی داشت. در سال های اخیر فاصله بین اغنیا و طبقات ضعیف بیشتر شده که این زیبنده جامعه اسلامی نیست آن هم در صورتی که اولین سخن امام عدالت و رسیدگی به محرومان بود اما عده ای در گذشته به نگاه لیبرالی و سرمایه داری غرب افتخار می کردند و فاصله طبقاتی نظام سلطه را ترویج داده اند اما ما بر اساس آموزه های دینی قرانی باید عمل کنیم و برنامه دولت این است که عدالت در همه ابعاد آن رعایت شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4441

ارسال نظر