مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و آن را افزایش می‌دهیم

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن مذاکره نمی‌کنیم و همه تصمیم‌گیران ما به‌خوبی می‌دانند که در آینده با چه‌چیزی مواجه خواهند بود.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و آن را افزایش می‌دهیم

امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن مذاکره نمی‌کنیم و همه تصمیم‌گیران ما به‌خوبی می‌دانند که در آینده با چه‌چیزی مواجه خواهند بود.

به گزارش عرشه آنلاین، مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح یادآور شد: البته ما بعد از جنگ تحمیلی، قدرت دفاعی خودمان را افزایش دادیم و این روند تاجایی ادامه پیدا کرد که دشمنان ما هم گفتند "باید بر سر آن مذاکره کنیم" اما دفاع مقدس به ما آموخت که قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن مذاکره نمی‌کنیم. همه تصمیم‌گیران ما به‌خوبی می‌دانند که در آینده با چه‌چیزی مواجه خواهند بود. اگر امروز در بعد موشکی دارای قدرت هستیم  به این دلیل است که ما درک کرده‌ایم که به این سلاح نیازمندیم. اگر امروز پهپاد داریم و در لبه این فناوری در دنیا هستیم و اگر دنیا امروز فهمیده است که پهپاد در جنگ آذربایجان و اوکراین نقش ایفا می‌کند ما خیلی قبل‌تر و در دوران دفاع مقدس به این موضوع رسیدیم./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39284

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر