صدیقی: قوه قضائیه رسالت خود را در خاموش کردن فتنه منافقان نشان داده!

امام جمعه موقت تهران گفت: قوه قضائیه در طول این سال ها رسالت خود را در خاموش کردن آتش فتنه منافقان و آشوب های خیابانی که دشمنان در سطح کشور راه انداخته اند نشان داده و همواره به عنوان کشتی آرامش بخش زندگی مردم را از امواج مشکلات حفظ کرده است.

صدیقی: قوه قضائیه رسالت خود را در خاموش کردن فتنه منافقان نشان داده!

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه اول نمازجمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران و عموم مسلمین به تقوای الهی بیان کرد: همه مومنان و ملت ایران را به انس با خدا و محبت و اطاعت خداوند دعوت می کنم. تقوا بازدارنده انسان از گناهان بوده و افرادی که با تقوا هستند زمانی که با وسوسه های شیطانی روبرو شوند فورا سیم دلشان با محبوب الهی وصل می شود.

خطیب جمعه تهران اظهار کرد: در بحث صراط مستقیم نکاتی را مطرح می کنیم؛ هر حرکتی یک مبدأ، یک مسیر و یک مقصد دارد و همانطوری که قرآن تاکید داشته همه موجودات و اشیاء در این دنیا در حال حرکت هستند. هیچ موجود متوقفی در این عالم وجود ندارد. حتی کوه ها نیز حرکت داشته و خدا را یاد می کنند. مبدأ هر موجودی خودش است و مقصد آن رسیدن به کمال الهی، خداوند کمال مطلق است، هر کسی برای آنکه زودتر به خدا برسد باید راه مستقیم را بپیماید. صراط مستقیم نزدیکترین راه به خداوند است و همانطوری که گفتم بار کج به مقصد نمی رسد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27524

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر