یک فرمانده سپاه قدس ترور شد | اعلام جزییات و نام شهید + تصاویر

حوالی ساعت ۱۶ امروز یکی از مدافعان حرم در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام تهران به دست دونفرموتورسوار با شلیک ۵ گلوله ترور شد و به شهادت رسید.

یک فرمانده سپاه قدس ترور شد |  اعلام جزییات و نام شهید +  تصاویر

یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد.

یک منبع آگاه درگفتگو با تسنیم، از ترور یکی از مدافعان حرم در خیابان مجاهدین اسلام تهران خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو نفر موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند.بنا بر این گزارش،  این ترور در نزدیکی منزل این شهید و در هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.ضاربین تحت تعقیب نیروهای امنیتی هستند.

خبر شهادت سردار شکارچی صحت ندارد

یک کانال نزدیک به سپاه اعلام کرد : برخی منابع از شهادت سردار شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح خبر داده‌اند. این خبر بخاطر شباهت فامیلی فرد ترور شده با سردار شکارچی است.و ترور ایشان صحت ندارد 

اعلام نام شهید

خبرگزاری مهر گزارش داد شنیده‌ها حکایت از آن دارد که  فرد ترورشده شهید سردار سید مصطفی خدایی معاون تحقیقات و توسعه فناوری سازمان صنایع دفاعی کشور بوده است.خبرگزاری فارس نام این شهید را حسن صیاد خدایاری اعلام کرده است.

 شهید حسن صیاد خدایی

 اطلاعیه سپاهدرباره ترور یکی از پاسداران مدافع حرم

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت  یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی " به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

همسر شهید در کنار پیکر صیاد خدایی

تسنیم نوشته است: همسر وی اولین فردی بود که با پیکر این شهید مدافع حرم روبرو شد

ترور شهید صیاد خدایی

تصاویر لحظه ترور و شهادت این مدافع حرم را در زیر ببینید:

ترور شهید صیاد خدایی

ترور شهید صیاد خدایی

ترور شهید صیاد خدایی

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22051

ارسال نظر