رئیسی صبح جمعه بعد از گرانی ها کجا رفت؟ / معترض گرانی به رئیس جمهور چه گفت؟

اولین اقدام رئیسی پس از گرانی اقلام خوراکی چه بود؟

رئیسی صبح جمعه بعد از گرانی ها کجا رفت؟ / معترض گرانی به رئیس جمهور چه گفت؟

اولین اقدام رئیسی پس از گرانی اقلام خوراکی چه بود؟برداشت یارانه جدید از حساب‌ها امکان‌پذیر است. خبری که دولت گمان می‌کرد باید موجب شادمانی اقشار ضعیف جامعه باشد. اما با اعلام قیمت جدید اقلام خوراکی و رشد دوباره قیمت‌ها در کمتر از چند ساعت، واریز یارانه باعث نشد تا مردم به تنگ‌آمده از گرانی‌ خوشحال شوند.در این فضا سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) با حضور در میدان بهمن تهران با مردم به گفتگو پرداخت.

در هیمن رابطه ایرنا تصویری از رئیس دولت منتشر کرد و نوشت: سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) با حضور د با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو کرد.رییس جمهور در حاشیه این بازدید از نزدیک با مردم به گفت و گو پرداخت.

یکی از شهروندان نسبت به گرانی ها اعتراض داشت که رئیسی خطاب به معترض گرانی؛ چند روز صبر کن

سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه با حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی و اعطای یارانه به خود مردم و افزاش قیمت رسمی چهار کالای اساسی مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شده است.

دولت سیزدهم برای اجرای این سیاست مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به هر نفر در سه دهک اول تا سوم و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به هر نفر از دهک چهارم تا نهم پرداخت کرده است.

رئیسی در میدان بهمن

رئیسی در میدان بهمن

رئیسی در میدان بهمن

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20570

ارسال نظر