درخواست فوری و عجیب علم‌الهدی برای تصویب طرح صیانت

امام جمعه مشهد از مجلس و دولت در بحث فضای مجازی به شدت انتقاد کرد.

درخواست فوری و عجیب علم‌الهدی برای تصویب طرح صیانت

امام جمعه مشهد از مجلس و دولت در بحث فضای مجازی به شدت انتقاد کرد.خطیب نماز جمعه مشهد، گفت: مسئولان در مجلس و دولت چقدر می‌خواهید این ور و آن ور کنید تا فضای مجازی را کنترل کنید؟ شورای عالی فضای مجازی چند سال است، چه می‌کند این شورای عالی فضای مجازی؟

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد  با اشاره به موضوع فضای مجازی، گفت: در عرصه‌های امنیتی، نیروهای بصیر و بینای مقتدر ما با قدرت ایستاده‌اند و جلوی اجرای دشمنی دشمن را خواهند گرفت اما در عرصه‌های دیگر در و دروازه مملکت باز است و حساب و کتاب ندارد؛ دشمن آدمکش حرم امام رضا(ع) همان دشمن ناپاک و ستمگر و بی‌رحم فضای مجازی است.

وی ادامه داد: ما امروز متاسفانه به تعداد تمام گوشی‌های هوشمند رسانه آزاد داریم در این مملکت که تولید محتوا و پیام می‌کنند و هیچکس هم جلودار آن‌ها نیست و از هیج‌جا مجوز نمی‌خواهد.

علم‌الهدی در ادامه عنوان کرد: من دو عرض دارم، ابتدا با شما جوانان گوشی‌دار که این «جهاد تببین»ی که رهبری فرمودند برای من طلبه تریبون‌دار نیست، این برای همه است و برای شماست، شما جوانان باید وارد عرصه شوید و مسئول هستید که وارد عرصه تبیین شوید. این وظیفه است و اگر نکنید حکم خدا را زیر پا گذاشتید.

وی افزود: عرض دوم من با مسئولان است، مسئولان در مجلس و دولت چقدر می‌خواهید این ور و آن ور کنید تا فضای مجازی را کنترل کنید؟ شورای عالی فضای مجازی چند سال است تشکیل شده اما آفتابه و لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی، چه می‌کند این شورای عالی فضای مجازی؟

خطیب جمعه مشهد ادامه داد: مجلس هم که هر روز یک افسانه ساز می‌کند، یک روز می‌گویند «صیانت» یک روز می‌گویند صیانت قبول نیست، «تنظیم‌گرایی». آخر شما چقدر معطل هستید؟ می‌خواهید تا کی صبر کنید و دشمن تا کجا برسد؟ مجلس و دولت باید بیایند و با همه قدرت مسئولین بایستند در این مساله.

وی اضافه کرد: دشمن آمده تا حلق ما. هی شما امروز و فردا می‌کنید، چرا انقدر مطعل هستید؟ یک روز طرح صیانت رأی آورد، یک روز رأی نیاورد. ان شاءالله امیدوارم عزیزان ما در این زمینه عنایت بفرمایید.

علم‌الهدی در پایان گفت: عزیزان شما با همه قدرت تبیین را انجام دهید و عزیزان مسئول ما هم نسبت به همه توان این مساله ولنگاری فضای مجازی را مدیریت کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15425

ارسال نظر