صدور اعلان قرمز برای گروهک منافقین

اعلان قرمز برای گروهک تروریستی منافقین صادر شد.

صدور اعلان قرمز برای گروهک منافقین

اعلان قرمز برای گروهک تروریستی  منافقین صادر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی قوه قضاییه گفت که برای گروهک تروریستی منافقین از سوی پلیس اینترپل اعلان قرمز صادر شده است.

روند برگزاری جلسات دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی ادامه دارد.

این گروهک تروریستی طی چهار دهه گذشته دست به جنایت‌های متعددی علیه مردم ایران زده و هزاران نفر از شهروندان ایرانی را به شهادت رسانده است.

ر این رابطه مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در گفت‌وگو با میزان ضمن اشاره به اینکه برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده منافقین، مطالبه چندین ساله مردم ایران است، گفت: همان‌طور که در کیفرخواست قرائت‎شده از سوی نماینده دادستان مطرح شد، برای منافقین از سوی پلیس اینترپل اعلان قرمز صادر شده است.

ستایشی با بیان این‎که این‌ افراد براساس اعلان قرمز تحت تعقیب بین‌المللی هستند، اظهار کرد: هرجا اقتضا و شرایط دستگیری اعضای گروهک تروریستی منافقین و دلالت‎شان فراهم شود، دستگیر شده و به کشور بازگردانده خواهند شد.

سخنگوی قوه قضاییه در بخشی دیگر تاکید کرد: دستگاه قضا بدون مسامحه و با جدیت از همه ابزار‌های قانونی و حقوقی برای استیفای حقوق ملت ایران استفاده می‌کند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124273

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر