نسخه فرمانده نیروی زمینی ارتش برای حوزه حجاب و عفاف

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکیدات مهمی درباره حوزه حجاب و عفاف کرد.

نسخه فرمانده نیروی زمینی ارتش برای حوزه حجاب و عفاف

 فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکیدات مهمی درباره حوزه حجاب و عفاف کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به راهکارهای پیروزی در جنگ نرم دشمنان گفت: افزایش آگاهی، تعهد، اخلاق اجتماعی، تقوا و پاکدامنی، احیا و گسترش الگوها و نمادهای اسلامی‌ ایرانی و پایبندی به هنجارهای اسلامی با محوریت روحیه جهادی از جمله راهکارهای شکست دشمنان در حوزه عفاف و حجاب است.

سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری، سه اصل مهم در فرماندهی نیروی زمینی ارتش هستند که در این میان، اولین و مهم‌ترین اصل، ولایت‌مداری است که طبق آن، تمامی برنامه‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‍العالی) انجام می‌شود.

 وی با بیان این که امروزه ولایت فقیه، نماد عینی صراط مستقیم در جامعه است، اظهار داشت: رفتار اجتماعی درست و الهی در زمان حاضر با غیبت امام عصر (عج) توسط وجود مبارک ولایت فقیه در جامعه ترویج می‌شود و مردم ولایت‌مدار نیز باید پشتیبان ولایت فقیه در مقابله با تهدیدات دشمنان باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان، سرمایه‌گذاری عظیمی برای ضربه به نهاد خانواده انجام داده‌اند گفت: ماموریت مقابله با جنگ نرم دشمن، اهمیت بالاتری از جنگ سخت دارد و به همین جهت باید توجه ویژه‌ای به مبانی جنگ نرم در میان خانواده‌ها شود.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: توجه ویژه به مبانی جنگ نرم، استفاده از فرصت‌ها، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگو قرار دادن ائمه معصومین (ع)، موجب تغییر و شکست تدریجی اهداف شوم دشمنان در این جنگ ترکیبی می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به راهکارهای پیروزی در جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی، تعهد، اخلاق اجتماعی، تقوا و پاکدامنی، احیا و گسترش الگوها و نمادهای اسلامی‌ ایرانی و پایبندی به هنجارهای اسلامی با محوریت روحیه جهادی از جمله راهکارهای شکست دشمنان در حوزه عفاف و حجاب است.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 118021

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر