هشدار صریح فرمانده کل سپاه به آمریکا و اسرائیل : جنگ زمینی کنند بلعیده می‌شوند

سردار سلامی گفت: به آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گوییم که شما اینجا خارجی و بیگانه هستید و در امت ما، یتیم‌های زیادی وجود دارد که شما پدران و مادران آن‌ها را کشته‌اید بنابراین گرفتار رؤیای موهوم حمله زمینی به غزه نشوید و هرچه زودتر آتش این جنگ را متوقف کنید قبل از اینکه خودتان در این آتش بسوزید.

 هشدار صریح فرمانده کل سپاه به آمریکا و اسرائیل :  جنگ زمینی کنند بلعیده می‌شوند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهاردهمین اجلاس شهدای وحدت، یادواره شهیدان نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده با عنوان «منادیان وحدت، خدمت و امنیت» که صبح امروز در تالار همایش‌های انقلاب اسلامی مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نام شهید شوشتری و محمدزاده در میان ستارگان پرفروغ و درخشان سپهر جهاد و شهادت این سرزمین، دو نام پرآوازه است. شهید شوشتری را از دوران سخت و سهمگین دفاع مقدس می‌شناختم؛ زمانی که عناصر شخصیتی این مرد بزرگ به منصه ظهور رسید و در میدان جهاد و برهه سخت آزمون، همه به چشم می‌دیدند که صلابت قامت و استواری ایمان او، ترکیب جذابی از رأفت نسبت به مؤمنان و سختگیری به دشمنان خدا را رقم می‌زد.

 

ملتی که از مرگ نترسد، ذلیل نمی‌شود

وی با تأکید بر اینکه اگر ملتی از مرگ نترسد، ذلیل نمی‌شود، افزود: جهاد و شهادت از ابتدای بعثت رسول خدا (ص) تاکنون مایه عزت مسلمانان بوده، زیرا با این فرهنگ است که می‌توان غل و زنجیر اسارت مستکبران را از دست مستضعفان باز کرد و، چون کافران، هرگز نور خدا را تحمل نمی‌کنند، فرهنگ جهاد به‌عنوان یک ضرورت مطرح می‌شود و تا زمانی که ظهور اتفاق بیفتد و جهان از عدل پر شود، بخش اجتناب‌ناپذیری از زندگی مؤمنان، کارزار با مستکبران خواهد بود.

 

تفرقه‌افکنی، هویت دشمنان ماست

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جنگ‌افروزی، راهبرد دشمنان برای خدشه دارکردن آرامش و امنیت جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: این یک سیاست قطعی، راهبرد میدانی و دستورالعمل اساسی دشمنان ماست. این‌طور هم نیست که فقط سیستان و بلوچستان عزیز ما یا کردستان محبوب ما، عرصه شکل‌گیری فتنه‌های مختلف باشد. حقیقت آن است که نقشه عمل دشمن در پهنه جغرافیای ممالک اسلامی گسترده شده و اگرچه آن‌ها به دنبال ویترین‌های جذابی همچون دموکراسی، رفاه و امنیت هستند، اما واقعیت و هویت آن‌ها، تفرقه‌افکنی و اقدامات ضدامنیتی است.

 

وی ادامه داد: امروزه در سرتاسر جهان، درگیری‌های گسترده‌ای وجود دارد که یک‎سر آن ملت‌های مظلوم عالم و طرف دیگر، آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلستان است. بارزترین نمونه آن هم در فلسطین است؛ جایی که این قلیل صهیونیست‌ها در جغرافیای جهان اسلام به‌مثابه یک جسم خارجی و خنجری در پهلوی مسلمانان هستند که نظام سلطه هر چند وقت یک‌بار، آن را جابجا می‌کند تا خونریزی ناشی از آن، قوای دولت‌های اسلامی را تحلیل ببرد. از زمانی که جوخه‌های ترور هاگانا فعالیت خود را آغاز کردند و نبرد ۱۹۵۶ در کانال سوئز رقم خورد تا جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۶ روزه و جنگ امروز غزه، هیچ منطقی جز کشتار، ناامنی، تفرقه‌افکنی و نسل‌کشی در عمل میدانی آمریکایی‌ها دیده نمی‌شود.

اژد‌های غزه، صهیونیست‌ها را خواهد بلعید

سردار سلامی، سیاست‌های آمریکا را نماد جهل و بی‌خردی سردمداران این کشور دانست و تصریح کرد: امروز کسی می‌تواند بگوید حضور آمریکا در ممالک اسلامی، ثمره دیگری جز عقب‌ماندگی، آتش‌افروزی، ترور و غارت داشته است؟ همه سرزمین‌های اسلامی، قربانی سیاست‌های استعماری این موجودیت مرموز و ستمگر هستند و اگرچه خود نیز رو به زوال است، اما می‌پذیرد ملت خودش در گرسنگی باشد و ارتشش یکسره تحلیل برود، اما مسلمانان را هم دچار آسیب کند. این‌ها همه نشانه زوال عقل و بی‌خردی سردمداران این کشور است.

 

وی تأکید کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که یک عده اندک از مؤمنان می‌توانند بر اکثریت کفار پیروز شوند و آن‌ها را به قدرت ایمان مچاله کنند. این را هم به شما بگویم همان‌طور که عصای موسی اژد‌ها شد و مکر فرعونیان را بلعید، غزه نیز عصای امروزی موسی و اژد‌هایی است که اگر صهیونیست‌ها روی زمین حرکت کنند، آن‌ها خواهد بلعید. آن‌ها هم این را می‌دانند و به همین دلیل، فقط بر عملیات هوایی و بمباران ناجوانمردانه متمرکز هستند و جرئت عملیات زمینی ندارند.

رژیم صهیونیستی در حال احتضار است

فرمانده کل سپاه گفت: اینکه شما امروز می‌بینید سفر‌های متواتر مقامات آمریکایی و سردمداران دولت‌های اروپایی به تل‌آویو صورت می‌گیرد و همه قدرت آن‌ها در اسرائیل متمرکز شده است، این‌ها همه به‌مثابه تنفس مصنوعی است تا مرگ حتمی رژیم در احتضار صهیونیستی را به تأخیر بیندازند. جنایاتی هم که اخیراً در غزه صورت گرفت، قلوب ملت‌های مسلمان را جریحه‌دار کرده و کار را به جایی رسانده که هرکدام از مقامات غربی بخواهند به کشور‌های اسلامی سفر کنند، باید شبانه سفر کنند و پنجره هواپیماهایشان را بکشند تا عموم مردم متوجه حضورشان نشوند.

 

وی ابراز کرد: مسلمانان هرگز فراموش نمی‌کنند. اینکه دشمنان ما گمان کنند امت اسلام دست روی دست می‌گذارد تا آن‌ها هر جنایتی خواستند انجام دهند، این یک اشتباه راهبردی دیگر است. ما به آن‌ها می‌گوییم که شما اینجا خارجی و بیگانه هستید و در امت ما، یتیم‌های زیادی وجود دارد که شما پدران و مادران آن‌ها را کشته‌اید بنابراین گرفتار رویای موهوم حمله زمینی به غزه نشوید و هرچه زودتر این آتش را متوقف کنید قبل از اینکه خودتان در این آتش بسوزید. از خدا می‌خواهیم که نصرت خویش را به تعجیل در جنگ امروز غزه نصیب و روزی مسلمانان مخلص و مردم مظلوم فلسطین بگرداند

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111778

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر