نظر عجیب یک مقام دولت رئیسی درباره اخراج اساتید

با وجود اوج گرفتن موج اخراج اساتید دانشگاه ها، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت پدیده اخراج را رد کرد و آن را جنگ رسانه‌ای علیه دولت دانست!

نظر عجیب یک مقام دولت رئیسی درباره اخراج اساتید

در ادامه انکار اخراج استادان دانشگاه از سوی دولت رئیسی، این بار رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نظر عجیبی در این باره داد و گفت که سیاهنمایی است!

به گزارش عرشه آنلاین، با وجود اوج گرفتن موج اخراج اساتید دانشگاه ها، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت پدیده اخراج را رد کرد و آن را جنگ رسانه‌ای علیه دولت دانست!

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی گفت: روایت اخراج اساتید دانشگاه از سوی دشمن روایتی بود که با تکیه بر این نکته که ما دنبال پاکسازی دانشگاه‌ها از اساتید منتقد هستیم، مطرح شد و در کنار آن نوعی سیاه نمایی از وضعیت علمی کشور ارائه دادند و موجی از مهاجرت نخبگان را پیش کشیدند، ما نیز باید بتوانیم در برابر این نوع تصویرسازی‌ها پیوست رسانه و طبیعی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: محمود واعظی: وزارت علوم نباید اجازه می‌داد برخی از رسانه‌های طرفدار دولت به اساتید اخراجی پرخاش کنند

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن دروغی را در خصوص مسائل مختلف آنقدر تکرار می‌کند تا برای مردم باورپذیر شود. دشمن دنبال این است که تا امید مردم را ناامید کند به همین جهت راهبرد اصلی دشمن نگران کردن و ایجاد ناامیدی و عصبانیت در بین مردم است ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا ایمان و امید مردم را تقویت کنیم. / جماران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105623

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر