ماجرای سخنان مخبر علیه بازنشستگان چیست؟ بازداشت عامل نشر خبر

دستیار معاون اول رئیس‌جمهوری انتشار سخنانی منتسب به محمد مخبر در شبکه‌های اجتماعی درباره بازنشستگان را تکذیب کرد.

ماجرای سخنان مخبر علیه بازنشستگان چیست؟ بازداشت عامل نشر خبر

 در برخی رسانه های فضای مجازی ، ادعا شده که معاون اول رئیسی گفته است : ««بازنشستگان فقط مصرف کننده هستند و هیچگونه سود یا مزایایی برای دولت ندارند، افزایش حقوق آنها فقط بار مالی دولت را بالا می برد و از طرف دیگر سایر صنوف هم برای افزایش حقوق خود به خیابان ها می آیند و این نباید به یک روش برای زیاده خواهی تبدیل شود».

به گزارش عرشه آنلاین ، ماجرای این سخنان به  تابستان سال گذشته بر می گردد  که منتسب به محمد مخبر شد  . این سخنان که بلافاصله تکذیب شد در آن مقطع ه به سرعت در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر بازتاب داده شد

امروز مجددا همان سخنان در حال بازنشر است که امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ دستیار معاون اول رئیس‌جمهوری انتشار سخنانی منتسب به محمد مخبر در شبکه‌های اجتماعی درباره بازنشستگان را تکذیب کرد.

کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«تابستان گذشته وزارت اطلاعات عامل انتساب یک خبر دروغ به معاون اول رئیس جمهور درباره ‎بازنشستگان را دستگیر کرد. وی در اعترافاتش از هدایت و نقش گروهک منافقین در انتشار این خبر ساختگی علیه دکتر ‎مخبر پرده برداشت. متاسفانه آن خبر کذب بار دیگر در این چند روز در حال انتشار در فجازی است.»

تکذیب اظهارات منتسب به محمد مخبر درباره بازنشستگان

مدر تکذیب سال ۱۴۰۱ آمده بود عاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا بر ماموریت رئیس جمهور، معاون اول در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان اتحادیه ها و انجمن های بازنشستگی حرف‌ها و دغدغه‌های بازنشستگان را شنیده و همواره بر رفع آن‌ها تأکید کرده است.

وی در تمامی جلسات رسمی و غیررسمی جز در حمایت از این قشر آبرومند و محترم، سخنی نگفته است. بنابراین سناریوسازی و اظهارنظرهای ساختگی و دروغی که در فضای مجازی به ایشان منسوب شده، به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104935

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        اعتراضات صنفی ویا بازنشستگان ناظر به افزایش هزینه ها ووضعیت معیشت شان است که واقعیتی غیر قابل انکار است ما هرروز شاهد افزایش اقلام خوراکی ومواد غذایی که نیاز اولیه هر انسان وخانودار را تشکیل می‌دهد هستیم مسؤلین ومدیران دست انداردر کشور وتصمیم گیرندان اقتصادی باید حال وروز اقشار جامعه واز جمله این قشر که تمام جانمایه وسرمایه عمرشان وتوش وتوان شان را در دوران خدمت مصروف کشور نموده اند را مد نظر بگیرند یا تورم را مهار وکاهشی کنند یا همپای تورم فزاینده با فاصله هم که شده حقوق ومزایای این عزیزان را افزایش دهند شاغلین الان جزء عده معدودی خود بازنشستگان آتی این جامعه هستند که با هزار بیم وامید با پرداخت بیمه بازنشتگی به یک زندگی شرافتمند در دوران کهولت وبازنشتگی باید بیندیشند

      • ناشناس

        آقای مخبر شما برای مملکت چکار کردی که بازنشستگان زحمت کش نکرده اند شما تورم کنترل کنید ارزش پول مملکت را به پانزده سال پیش برگردونید که عرضه اش ندارید اونوقت بازنشسته ها چیزی نمیخان

      • جواد مقدم

        بازنشستگان امروز رزمندگان دیروز بودند فرقی نمی کند در کدام سنگر ما که درخت خشکیده نیستیم بلکه انسان هستیم و نیازمندی داریم ، ایام پیری هزار درد سر دارد بچه ها یکی یکی می روند و چهارتا چهارتا بر می گردند خدا را خوش نمی آید بازنشسته ای را می شناسم که سابقه چند سال حضور در جبهه دارد اما در یک مسافرخانه خدمتکار است یا کسانی دیگر که با شغل های پست امرار معاش می کنند در هر صورت روا نیست .

      • ناشناس

        بازنشستگان چشم و چراغ این ملت است بازنشستگان چشم امید این کشورند بازنشستگان مادر و پدر تجربه ایران هستند بازنشستگان کشور را در شرایط سخت وپیچ تاریخی و بحرانی نجات دادند پس بازنشستگان لشکری کشوری وتامین اجتماعی را درک نمایید و دست بازنشستگان را بگیرید وان ها را حمایت مالی و معیشتی نمایید تا بازنشستگان سر زنده هستند کشور ایران زنده است .....

      • محمد

        دکی مخبر ببینم چکار می‌کنی واسه بازنشستگان ها ها ها

      ارسال نظر