مخبر: به مسی پول دادند تا علیه ایران توئیت بزند| در اغتشاشات ۵۰ هزار نفر را از تمام دنیا به تهران فرستادند

معاون اول رئیس جمهور گفت: در اغتشاشات ۵۰ هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند، نمونه این قضیه را در تاریخ نداریم.

مخبر:  به مسی پول دادند تا علیه ایران توئیت بزند| در اغتشاشات ۵۰ هزار نفر را از تمام دنیا به تهران فرستادند

معاون اول رئیس جمهور گفت: در اغتشاشات ۵۰ هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند، نمونه این قضیه را در تاریخ نداریم.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه نخستین همایش ملی آموزش مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی گفت: این طور نیست که با وجود کشورهایی، چون سلطه بین المللی، از نهاد‌های عمومی و بین المللی کاری برنیاید.

وی ادامه داد: در کشور از نظر تعداد تحریم‌ها اولین هستم؛ هیچ کشوری نیست که من را تحریم نکرده باشد. از کانادا و استرالیا و اروپا و آمریکا و دیگر کشور‌ها من را تحریم کردند.

مخبر تاکید کرد: اولین بار در اروپا من را تحریم کردند؛ آنجا وکیل گرفتیم و ظرف دو سال از تحریم درآمدم؛ حالا بگذریم به محض اینکه از تحریم درآمدم از سوی کشور دیگر تحریم شدم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: وقتی دولت را تحویل گرفتیم ذخایر اقلام اساسی همچون گندم در وضعیت قرمز قرار داشتند. زمان تحویل دولت سیزدهم با تورم ۶۰ درصدی مواجه بودیم. ظرفیت ذخایر گندم را ظرف سه ماه به صد در صد رساندیم.

وی در بخش دیگری گفت: در اغتشاشات ۵۰ هزار نفر را از سراسر دنیا جمع کردند و با تمام امکانات به تهران فرستادند، نمونه این قضیه را در تاریخ نداریم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال کننده داشتند یک جا علیه ایران جمع کردند. به سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف مثل مسی پول دادند تا علیه جمهوری اسلامی توئیت بزنند. ۴۰۰ میلیون دلار برای مدیریت اغتشاشات هزینه کردند.

مخبر با بیان اینکه رشد نقدینگی امروز ما به حدود ۲۵ درصد رسیده، گفت: فکر می‌کردیم تا پایان سال به این عدد برسیم که امروز رسیدیم؛ این اتفاق بزرگی است.

وی افزود: تورم ماهانه ما از فروردین ماه ۱۴۰۲ به شدت کاهشی شده است.

ادامه دارد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101553

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ع

        پنجاه هزار‌نفر‌را‌از‌کجا‌اوردی

      ارسال نظر