رپورتاژ

پله پیچ دوبلکس تهران

رپورتاژ

پله پیچ دوبلکس تهران

این راه پله فلزی کاربردش بیشتر برای مغازه های کوچک و خانه های کوچک دوبلکس می باشد.چون منظور ما از پله پیچ دوبلکس تهران مدل پله گرد دور لوله آهنی است که ساختار اصلی طراحی آن بر یک نقطه متمرکز است و هر کجا شروع کنیم باز به همین نقطه کانونی می رسیم که همان لوله وسط پله می باشد محل اتصال کف پله های پله پیچ دورلوله به همین لوله مرکزی تقریبا ۴الی ۱۰سانتی متر می باشد که هر چقدر این نقطه وسعت بیشتری داشته باشد.بهتر است چون فضای بیشتری برای اتصال داریم یعنی جوش بیشتری می توانیم بدهیم.

که بالا بردن مقدار این وسعت به قطر دایره لوله مرکزی و تریال قوطی کف پله ها بر می گردد.که هر چقدر بیشتر باشند ما نقطه بیشتری برای جوشکاری و بالا بردن مقاومت و استحکام پله خواهیم داشت که عملا این کار به غیر از راه پله فرار انجام شدنی نیست چون یکی از مزیت های اصلی این راه پله کم جا بودن آن است.اگر ما بخواهیم قطر لوله و ابعاد قوطی ها را بزرگ تر کنیم یعنی فضای بیشتری برای اجرای پله پیچ دوبلکس تهران خواهیم داشت.پس اگر فضای بیشتری داشته باشیم پس می توانیم از مدل های متنوع دیگری استفاده کنیم.مگر اینکه دلیل انتخاب ما از پله گرد دورلوله ارزان قیمت بودن آن باشد.

چون پله پیچ حول محور یکی از مناسب ترین قیمت ها را در بین سایر انواع دیگر پله پیچ دارد. در سال جدید ما شاهد این هستیم. که کارفرما با تماس اولش به کارگاه پله گرد نوربخش سریعا  به روی این موضوع تاکید می کند.که آقای نوربخش ارزان ترین مدل پله گرد شما به چه شکل است و چند نمونه کار اجرا شده از پله گرد های  ارزان خود به وسیله واتساپ برای ما ارسال کنید.این یعنی اینکه در این سال جدید قدرت خرید مردم جامعه حتی سازندگان قدر بخش ساخت و ساز هم پایین آمده است و دلیل کم شدن ساخت و ساز ها در این سال این است که سازنده می گوید مثلا من ۱۰ میلیارد می خواهم هزینه ساخت یک آپارتمان کنم تا بتوانم بعد از یک سال آن را بفروش برسانم من نه وقت و هزینه خود را هدر می دهم و آن ملک کلنگی که دارم را نگه می دارم و تا سال بعد خودش میلیارد ها تومان گران می شود.بدون اینکه زحمتی کشیده باشم. یعنی تورم دارد پدر صنعت ساختمان سازی را در می آورد و این واقعا جای تاسف دارد.

دوبلکس تهران

ارزان ترین مدل پله گرد فلزی: 

همین طور که در بالا هم اشاره کردم. در این سال جدید اکثرا به دنبال قیمت ارزان هستند یعنی بیشترین سوالات راجع به ارزانی قیمت پله پیچ و پله گرد می باشد پس ما هم خیال شما را راحت کنیم پله پیچ حول محور یا همان پله گرد دورلوله از همه ارزان تر است و در عین این ارزانی ظاهر مدرن و شیکی هم دارد اگر توسط سازنده ای حرفه ای همچون نوربخش طراحی و ساخته شود.

قیمت ارزان ترین پله پیچ دوبلکس:

قیمت مدل دورلوله پله پیچ دوبلکس تهران از 4 میلیون تومان شروع می شود. تا 5 میلیون و پانصد هزار تومان.

پله گرد مفصلی:

پله پیچ مفصلی یکی از جدیدترین مدل های مدرن از انواع  پله دوبلکس چوبی می باشد.و طریقه ساخت آن با لوله است به گونه ای که ما لوله ها را به تیکه های مساوی تقسیم می کنیم و به صورت ۹۰درجه به یکی از قوطی های مورد نظر که آن ها را هم به صورت مساوی خرد کرده ایم. جوش می دهیم به طوری که  لوله ارتفاع هر یک از کف پله های ما را تشکیل می دهد.و قوطی جوش داده شده به آن عرض کف پله ها را نه این صورت که قوطی کف پله ما باشد.بلکه فضای احاطه ای کف پله ما با فضای قوطی برابر است یعنی کف پله ورقی ما در نقطه بالایی لوله یعنی بر روی لوله قرار می گیرد به طوری که کل فضای قوطی را از بالا به احاطه خود در می آورد.

شکل ظاهری پله گرد مفصلی همین طور که از نامش پیدا است شبیه به ستون فقرات می باشد.پس در ساخت آن تمامی مراحل باید به خوبی صورت پذیرد علاوه بر طراحی نقشه آن این جوشکاری شاسی فلزی اصلی در هر کف پله ای باید بدون نقص باشد.چون اگر در هر یک از کف پله ها ایرادات جوشی داشته باشیم.باعث دو تیکه شدن کل سازه می شود و بسیار خطر آفرین است.هنگامی که ما می خواهیم قوطی را به لوله جوش دهیم در هر قسمت از راه پله با زاویه مشخص ابتدا باید قسمت بالایی لوله در وضعیت تراز باشد.و بنا به دور مورد نیاز خود برای چرخش راه پله مفصلی قوطی را آنچنان که می خواهیم به دور لوله در وضعیت مناسب می چرخانیم. و در جای خودش شروع به جوشکاری می کنیم.ساخت پله گرد مفصلی کمی حوصله می خواهد و باید با نظم و ترتیب در وضعیت تراز باشند. و هم با نگاه کردن به شاسی فلزی چرخیده باشد. و درست در جای خودش تمام و شروع شود در مدل دیگر پله گرد مفصلی می توانیم کل شاسی فلزی آن را از لوله درست کنیم ولی باید محل اتصال لوله ها به هم  جوری فارسی شده باشد.که لوله در دل لوله بنشیند و در زی باز نماند در محل اتلاق چون هم کار تمیز در می آید. و هم اینکه  قدرت جوش های ما بیشتر خواهد شد و فارسی کردن لوله باید در وسط لوله شروع شود و به دو طرف  لوله ادامه داشته باشد اصلا با فارسی کردن قوطی کاملا متفاوت است و کمی دشوار تر چون در فارسی کردن لوله ابتدا باید جهت را پیدا کنیم و بعد فارسی را مطابق با جهت پیدا شده انجام دهیم.چون لوله همانند قوطی جهت مشخصی ندارد.

دوبلکس تهران

پله معلق سنگی:

آیا تا به حال دقت کرده اید.که اکثر ویلاهای اعیانی و ویلاهای سلطنتی در دکوراسیون داخلی خود چرا اینقدر از سنگ های گران قیمت و آنتیک استفاده می کنند دلیلش این است که هر چقدر از ماندگاری سنگ در محل نصب شده می گذرد نمی گوییم کیفیتش بیشتر می شود.ولی باید سالیان درازی طی شود. که از کیفیت ظاهری سنگ کاسته شود. بر عکس چوب و سایر متریال های دیگر.هر متریال ساختمانی چه بر اثر فرآیند طبیعی باشد و چه غیر طبیعی طول عمر مشخصی دارد. ولی طول عمر سنگ های آنتیک و زیبا بسیار بالا است و مقاومت آن ها در برابر عوامل جوی زمین بیشتر می باشد.یعنی به راحتی خم به ابرو نخواهند آورد. پس با شیوه های نوین می توانیم دست آورد خوبی از اجرای سنگ بر پله معلق خود داشته باشیم. یعنی به وسیله کاور سنگ روش سنتی و مدرن را با هم ترکیب می کنیم. و ماه عسل آن بسیار دلربا می شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33229

ارسال نظر