با امکانات قطار پردیس تهران مشهد آشنا شوید

باتوجه‌به این‌که امروزه سفر با قطار به یکی از پرطرفدارترین و امن‌ترین روش‌های حمل‌ونقل تبدیل شده است، ترن‌های زیادی در مسیر ریلی تهران به مشهد فعال هستند که از‌جمله بهترین آن‌ها می‌توان به قطار پردیس اشاره کرد.

با امکانات قطار پردیس تهران مشهد آشنا شوید

باتوجه‌به این‌که امروزه سفر با قطار به یکی از پرطرفدارترین و امن‌ترین روش‌های حمل‌ونقل تبدیل شده است، ترن‌های زیادی در مسیر ریلی تهران به مشهد فعال هستند که از‌جمله بهترین آن‌ها می‌توان به قطار پردیس اشاره کرد. در ادامه مقاله، قصد داریم که مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات این ترن را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا با خیال ‌راحت رزرو پیش فروش قطار خود را انجام دهید. تا پایان همراه ما باشید.

سرعت بالای حرکت

اولین و مهم‌ترین مزیت رزرو پیش فروش بلیط قطار شرکت پردیس و سفر با آن، سرعت ۱۶۰کیلومتری حرکت قطار است که شما را بسیار سریع‌تر از سایر ترن‌ها به مقصد می‌رساند. مدت‌زمان سفر شما با قطارهای پردیس از مبدا تهران به مقصد مشهد در حدود ۸ ساعت است که این طی این فاصله ۹۰۰کیلومتری با سایر ترن‌ها در حدود ۱۲ ساعت طول می‌کشد؛ بنابراین، با خستگی کمتری در طول مسیر مواجه خواهید بود.

تعبیه صندلی‌های هواپیمایی

یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر ترن‌های شرکت پردیس، تعبیه صندلی‌های هواپیمایی در قطارهاست. همان‌طور‌که می‌دانید، قطارهای پردیس کوپه‌ای نیستند و صندلی‌های آن‌ها در سالن‌های قطار واقع شده است؛ بنابراین، امکان تبدیل‌شدن به تخت را ندارند.

باتوجه‌به این موضوع و به‌جهت رفاه و آسایش هر‌چه بیشتر مسافران، شرکت پردیس صندلی‌هایی را طراحی و تعبیه کرده است که به‌جهت ارگونومی، انعطاف‌پذیری و راحتی تا حد زیادی به صندلی‌های هواپیما شباهت دارند. میزان راحتی این صندلی‌ها به‌قدری زیاد است که بسیاری از مسافران آن‌ها را منعطف‌تر از صندلی‌های کوپه‌ای می‌دانند؛ بنابراین، اگر قصد رزرو بلیط پیش فروش قطار شرکت پردیس را دارید، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

پذیرایی ویژه از مسافران

دیگر مزیت رزرو پیش فروش بلیط قطار سالنی پردیس، ارائه پک پذیرایی در ابتدای سفر است. آب‌معدنی، چای، اسپرسو، یک نوع میوه و مقداری آجیل، ازجمله محتویات این پک است؛ همچنین امکان رزرو شام یا ناهار نیز در هنگام خرید بلیط قطار وجود دارد که خیال شما را از بابت میل‌کردن یک وعده غذای گرم و خوشمزه آسوده می‌کند. در نظر داشته باشید که درخواست سرویس شام یا ناهار به‌دلخواه است و هزینه آن روی قیمت بلیط اعمال می‌شود.

تعبیه سیستم تهویه هوای مطبوع

یکی دیگر از امکاناتی که سفر با قطارهای سالنی پردیس را دلپذیر می‌کند، تعبیه سیستم‌های تهویه هوای مطبوع در هر یک از واگن‌های قطار است؛ بدین‌ترتیب، با خیالی راحت از بابت تنفس هوای تمیز و باکیفیت می‌توانید سفر خود را آغاز کنید. سیستم‌های عایق صوت و گرما از دیگر امکانات قطارهای پردیس هستند که از ورود سروصدای اضافی به هر یک از واگن‌ها جلوگیری کرده و هوا را در حد معتدل و مطلوبی حفظ می‌کنند؛ چنان‌چه دمای هوا برای شما مطلوب نباشد، می‌توانید این مورد را با مهمانداران در میان بگذارید تا مجددا تنظیم دمای هوا را انجام دهند.

سیستم پخش صوتی و تصویری

باتوجه‌به این‌که فاصله بین دو شهر تهران و مشهد در حدود ۹۰۰ کیلومتر است و طی این مسیر حدود ۸ ساعت طول می‌کشد، تجهیزات سرگرمی مختلفی همانند سیستم صوتی و تصویری باکیفیت برای مسافران قطارهای پردیس در نظر گرفته شده است. مهم‌ترین تفاوتی که سیستم‌های صوتی و تصویری قطارهای این شرکت با دیگر ترن‌ها دارد، این است که به هر یک از مسافران هدفون جداگانه‌ای تقدیم می‌شود که بدون تداخل صدا در محیط می‌توانند از تماشای فیلم و سریال یا شنیدن موزیک محبوب خود لذت ببرند.

با امکانات قطار پردیس تهران مشهد آشنا شوید

امکان خرید نوشیدنی و تنقلات از بوفه و کافی‌شاپ قطار

از دیگر مزایای خرید بلیط قطار پردیس و سفر با این وسیله نقلیه می‌توان به امکان خرید نوشیدنی و تنقلات در طول سفر اشاره کرد. با‌این‌که پک‌های پذیرایی در ابتدای سفر به شما ارائه می‌شود؛ اما اگر علاوه‌بر آن‌ها درخواست نوشیدنی سرد یا گرم دارید یا این‌که هوس تنقلات کرده‌اید، می‌توانید به بوفه یا کافی‌شاپ قطار مراجعه کنید. تمامی خدماتی که در بوفه و کافه قطارهای پردیس ارائه می‌شوند، همگی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند؛ بنابراین، با خیال‌ راحت از بابت بهداشتی‌بودن خوراکی‌ها می‌توانید آن‌ها را میل کنید.

سایر امکانات رفاهی

علاوه‌بر مواردی که در قسمت‌های قبل اشاره شد، وجود سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ویلچر، جعبه کمک‌های اولیه و مواردی از این قبیل، از دیگر امکانات قطارهای پردیس هستند که سفری امن و راحت را برای شما به‌ارمغان می‌آورند؛ همچنین باید این نکته را مدنظر داشته باشید که امکان قدم‌زدن در واگن‌های قطار برای جلوگیری از خستگی و تماشای محیط اطراف وجود دارد. به‌طورکلی، هرآن‌چه را که برای تجربه یک سفر راحت و دلپذیر نیاز دارید، در قطارهای پردیس برای شما فراهم است.

قیمت ارزان رزرو بلیط‌‌های پردیس

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای رزرو بلیط پیش فروش قطار سالنی پردیس، قیمت خرید آن است که به مدیریت هزینه‌های سفر شما کمک زیادی می‌کند؛ به‌عبارت‌دیگر، در بین انواع قطارهایی که در مسیر ریلی تهران به مشهد فعال هستند، ترن‌های پردیس ضمن ارائه خدمات بسیار باکیفیت، قیمت بسیار اقتصادی دارند که رزرو آن‌ها را برای تمام مسافران این مسیر امکان‌پذیر می‌کند.

ضمن ذکر این نکته که تاریخ‌های خاص ملی و مذهبی مانند عید نوروز یا شهادت و ولادت ائمه نیز بر تغییر قیمت بلیط‌های پردیس اثرگذارند؛ بنابراین، توصیه می‌شود که به‌جهت کاهش هزینه‌های سفر و درصورت امکان، تاریخ سفر خود را به زمان‌های دیگری موکول کنید. توجه داشته باشید که شرایط استرداد بلیط‌‌ها نیز باتوجه‌به همین مورد بین ۱۰ تا ۲۰ درصد متغیر خواهد بود.

با امکانات قطار پردیس تهران مشهد آشنا شوید

راهنمای خرید بلیط قطار پردیس

اگر با خواندن مزایای سفر با قطارهای سریع‌السیر پردیس نسبت به رزرو بلیط آن‌ها ترغیب شده‌اید، بهتر است که به‌جهت نهایی‌کردن فرایند خرید به سایت اینترنتی فلای تودی مراجعه فرمایید. برای رزرو بلیط پردیس از این سایت اینترنتی تنها کافیست که مبدا تهران و مقصد مشهد را به‌همراه تاریخ موردنظر سفر در سایت وارد کنید تا در عرض کمتر از چند ثانیه انواع بلیط‌های قطار تهران به مشهد به شما نمایش داده شود. در بین بلیط‌های پیشنهادی به‌دنبال بلیط قطار سالنی پردیس بگردید و با پرداخت هزینه، رزرو را نهایی کنید.

به‌جهت تجربه خریدی ارزان و مقرون‌به‌صرفه توصیه می‌شود که قبل از پرداخت نهایی از ابزار تقویم قیمتی سایت بهره بگیرید. این ابزار به شما کمک می‌کند که قیمت خرید بلیط قطار در تاریخ‌های نزدیک به زمان موردنظر خود را بررسی کرده و در‌صورت تمایل آن زمان‌ها را برای سفر خود انتخاب کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131722

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر