رپورتاژ

ارزان ترین قیمت سرامیک کف

ارزان ترین قیمت سرامیک کف

سرامیک کف یکی از رایج ترین موارد استفاده در طراحی داخلی خانه است. از سرامیک کف در راه پله، راهرو ها، اتاق، پذیرایی و... استفاده می شود. در هنگام خرید سرامیک کف به کیفیت و مقاومت سرامیک توجه کنید. قیمت کاشی کف با توجه به درجه و کیفیتی که دارد، متفاوت است. کیفیت تولید سرامیک به درجه بندی، نوع خاکی و موادی که در آن استفاده می شود، نوع دستگاه، پرس تولید و کارخانه تولید کننده و ... بستگی دارد.

نوع سرامیک، کیفیت سرامیک، ابعاد، طرح سرامیک و محل استفاده سرامیک در قیمت سرامیک تاثیر می گذارند، مثلا سرامیک سنگ های طبیعی مثل مرمر، گرانیت و… قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر سرامیک ها دارد. ما در این مطلب سعی داریم ویژگی سرامیک کف ارزان و... را به شما توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی ارزان ترین قیمت سرامیک کف

سرامیک کف انواع مختلفی چون سرامیک کف از نظر ابعاد، سرامیک کف از نظر نوع ساخت، سرامیک کف از نظر رنگ و طرح دارد. ابعاد متداول سرامیک کف ۲۵*۲۵، ۳۰*۳۰، ۶۰*۳۰، ۱۰۰*۵۰، ۱۲۰*۱۲۰، ۳۰۵*۱۳۵ است که هرچه ساختمان بزرگتر باشد از سرامیک های با ابعاد بزرگ استفاده می شود تا پرتی کمتر شود و قیمت کاهش یابد.

سرامیک کف معمولی، سرامیک کف گرانیت، سرامیک کف لیزری و سرامیک کف پرسلان انواع سرامیک از نظر ساخت است که در رنگ و طرح های گوناگون تولید و عرضه می شود.

قیمت سرامیک

به طور کلی ویژگی های یک سرامیک کف ارزان و خوب شامل:

  • مقاومت در برابر سایش: سرامیک کف خوب و ارزان باید دارای مقاومت بالا در برابر سایش باشد تا در مقابل استفاده روزمره، حرکت مبلمان و تردد فراوان تحت تاثیر قرار نگیرد.
  • ضخامت مناسب: سرامیک کف با ضخامت مناسبی باید توانایی مقاومت در برابر فشار و ضربه را داشته باشد تا از آسیب جلوگیری کند.
  • ضد لغزش: وجود تکنولوژی‌های ضد لغزش در سرامیک کف مهم است تا در شرایط خشک یا مرطوب، ایمنی فراهم شود.
  • تازگی و ثبات رنگ: سرامیک کف باید تا طولانی مدت تازگی رنگ خود را حفظ کرده و در برابر تغییرات شدید دما مقاوم باشد.
  • نگهداری و تمیزکاری آسان: سطح سرامیک کف خوب باید به راحتی قابل تمیزکاری باشد و در برابر لکه‌ها و آلودگی‌ها مقاومت داشته باشد.
  • تحمل در برابر مواد شیمیایی: سرامیک کف باید مقاوم در برابر مواد شیمیایی باشد تا از آسیب ناشی از تماس با مواد آلی یا شیمیایی جلوگیری کند.
  • مقاومت در برابر آب: ویژگی ضد آب برای سرامیک کف حائز اهمیت است تا در مقابل نفوذ آب و آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.
  • طراحی و زیبایی: علاوه بر ویژگی‌های فنی، سرامیک کف با طراحی زیبا و مدرن می‌تواند به جلب توجه و تزئین فضا کمک کند.

سرامیک کف ارزان

ویژگی های سرامیک کف ارزان

سرامیک کف ارزان باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  •  لعاب سرامیک ارزان، ضعیف تر از سرامیک های معمولی است
  •  بسته بندی سرامیک های ارزان معمولی تر از سایر سرامیک ها است.
  • کیفیت مواد اولیه سرامیک کف ارزان در مقابل دیگر سرامیک ها پایین تر است
  • سرامیک های ارزان در دو نوع معمولی و پرسلان است.

مهم ترین فاکتوری که در انتخاب و قیمت کاشی تاثیر میگذارد، درجه کاشی است. کاشی ها در چهار دسته، درجه یک، درجه دو، درجه سه، درجه چهار، دسته بندی می شوند. این درجه بندی بیانگر مرغوبیت و کیفیت کاشی است. درجه کاشی به گونه ای است که هرچه کاشی درجه پایین تری داشته باشد، قیمت آن نیز پایین تر است. مقاومت، ابعاد و ضخامت استاندارد کاشی از نشانه های مرغوبیت یک کاشی است که در آزمایشگاه های کارخانه تولید کننده کاشی و سرامیک و آزمایشگاه های مورد آزمایش قرار می گیرد.سرامیک ایران سرام  با داشتن درجه کیفی بالا و قیمت مناسب گزینه ای عالی برای شما عزیزان است. به سایت ایران سرام مراجعه کنید و از بهترین تولید کنندگان، سرامیک کف ارزان و مرغوب خریداری کنید.

سرامیک کف با قیمت مناسب

ایران سرام ارائه دهنده سرامیک کف با قیمت مناسب

اگر می خواهید با کمترین هزینه، سرامیک کف با کیفیت بخرید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی ایران سرام است. ایران سرام یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که سال های زیادی در زمینه فروش انواع کاشی و سرامیک کف فعالیت دارد. ایران سرام یک وب سایت کامل دارد که در آن انواع کاشی و سرامیک با طرح و رنگ های متنوع وجود دارد، همچنین این مجموعه مشاوران متخصصی دارد تا شما بتوانید با کمک آن ها بهترین خرید خود را داشته باشید. ارزان ترین سرامیک کف امروز  را از ایران سرام بخرید و لذت داشتن سرامیک با کیفیت با کمترین هزینه را تجربه کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117474

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر