هشدار قطری‌ها به کارلوس کی‌روش!

روزنامه الوطن قطر به انتقاد از نتایج ضعیف کارلوس کی‌روش در تیم ملی قطر پرداخت.

هشدار قطری‌ها به کارلوس کی‌روش!

روزنامه الوطن قطر به انتقاد از نتایج ضعیف کارلوس کی‌روش در تیم ملی قطر پرداخت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ کارلوس کی‌روش اسامی بازیکنان مورد نظر خود برای انجام دو دیدار برابر افغانستان و هند از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را اعلام کرد که انتشار این اسامی با انتقاد شدید یکی از روزنامه‌های معروف قطری همراه شده است.

الوطن در شماره امروز خود با استفاده از تیتر "لگاریتم‌های کی‌روش ادامه دارد" نوشته است: کارلوس کی‌روش، مربی پرتغالی تیم ملی قطر، با دعوتِ تعدادی از بازیکنان مصدوم و همچنین بازیکنانی که اخیراً عملکردشان در مسابقات لیگ افت چشمگیری پیدا کرده بود، تمامی علاقه‌مندان به فوتبال را غافلگیر کرد. جایی که عنابی‌پوشان در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه باید به مصاف افغانستان بروند و سپس در ورزشگاه کالینگا با هند دیدار خواهند کرد.

نکته عجیب لیست جدید تیم ملی این است که برخی از انتخاب‌ها همه را گیج می‌کند، گویی که اصلا کی‌روش بازی‌های لیگ را تماشا نمی‌کند یا به همین اسامی بدون اتفاق جدیدی بسنده می‌کند، هرچند که سطح کنونی تیم ملی برای همه روشن بوده و همه می‌دانند تیم در حال نزول است. نتایج قطر از زمانی که کی‌روش هدایت آن را برعهده گرفته، بهترین گواه این ادعاست. به استثنای پیروزی مقابل مکزیک در جام طلایی، همه نتایج تیم ملی با کی‌روش منفی است و وضعیت تیم بدتر و بدتر می‌شود.

در اینجا باید زنگ خطر را به صدا درآوریم، حتی اگر منطق بگوید که مربی در انتخاب‌هایش «آزاد» است زیرا او مسئول اصلی مسائل فنی است، اما آیا این منطقی است بازیکنی مانند کریم بوضیاف مصدوم که کادر فنی الدحیل او را به دلیل مصدومیت از دو دیدار برابر النصر کنار گذاشت به تیم ملی دعوت شود؟

آیا منطقی است که فهد یونس و صلاح زکریا با نزول سطح کیفی‌شان در تیم‌های الریان و الدحیل در لیست تیم ملی حضور داشته باشند و یا سنگربانی مانند یوسف حسن توسط کی‌روش دعوت شود در حالی که او جایگاهش را در الغرافه از دست داده و خلیفه ابوبکر دروازه‌بان شماره یک پلنگ‌هاست!

لیست تیم ملی به صورتی است که انگار کی‌روش به این بازیکنانی که دچار افت شده‌اند، پاداش می‌دهد. در شرایطی که همه این نفرات باید دوباره در محاسبات خود تجدید نظر کنند و توانایی‌هایشان را دوباره به رخ بکشند.

علی‌رغم اینکه خیلی‌ها خواستار حضور احمد الجانحی بازیکن جوان الغرافه در این لیست تیم ملی بودند، اما کی‌روش همچنان اصرار دارد که علی‌رغم سطوح برجسته‌‌ای که این بازیکن از ابتدای فصل در الغرافه نشان داده است، او را کنار بگذارد. آیا بهتر نیست قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا، در این دیدارهای نسبتاً آسان به این بازیکن شانسی برای نشان دادن توانایی‌هایش داده شود؟

احساس برخی بازیکنان مبنی بر محفوظ بودن جایگاه آنها در تیم ملی خطر بزرگی است و دوران طلایی تیم ملی قطر را تهدید می‌کند و باشگاه‌های السد و الدحیل تاوان آن را در آسیا پرداختند. تیم ملی با چالش‌هایی روبروست، لیست العنابی بزرگ است، پس مراقب باش کی‌روش تا دیر نشده است!

منبع: خبر گردون

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113751

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر