جنایت در آبمیوه فروشی؛ قتل همکار درپی اختلاف مالی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در جریان نزاع بر سر اختلافات مالی همکارش را در یک مغازه آبمیوه فروشی به قتل رسانده بود، خبر داد.

جنایت در آبمیوه فروشی؛ قتل همکار درپی اختلاف مالی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در جریان نزاع بر سر اختلافات مالی همکارش را در یک مغازه آبمیوه فروشی به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: حوالی ساعت چهار بامداد یکشنبه هفته‌جاری قتل مرد جوانی در یکی از پاساژهای معروف واقع در محدوده شهرک غرب تهران از سوی کلانتری ۱۳۴ به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت به مغازه آبمیوه‌فروشی در  پاساژ مورد نظر  رفته و با جسد خون‌آلود نوجوان ۱۷ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

وی ادامه داد:‌ تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول، برادرش و قاتل که همگی اهل کشور افغانستان بودند، به عنوان کارگر در این مغازه آبمیوه‌فروشی مشغول به کار بودند که ناگهان با یکدیگر درگیر شده‌اند. کارآگاهان با دریافت این اطلاعات موفق به شناسایی متهم به قتل شده ودر عملیاتی پلیسی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده که همکار مقتول و برادرش بود، اظهارکرد:‌این فرد هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان آن اعتراف کرد که چند روز قبل در مغازه خوابیده بود که میان او با مقتول و برادرش بحثی درگرفت. این دو نفر به متهم بدهکار بودند وهمین موضوع سبب بالاگرفتن بحث شد و درگیری آنان به شکل فیزیکی ادامه پیدا کرده است و سرانجام متهم با چاقو ضرباتی را به مقتول وارد کرده است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم و برادر مقتول در این درگیری مجروح شدند، ادامه داد: پس از اعتراف صریح متهم به قتل با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم به قتل برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و بازسازی صجنه جرم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96912

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر