راز جسد مجهول‌الهویه پس از ۱۸ سال فاش شد!

پیگیری دختر جوان، راز جسد مجهول‌الهویه را پس از ۱۸ سال افشا کرد.

راز جسد مجهول‌الهویه پس از ۱۸ سال فاش شد!

پیگیری دختر جوان، راز جسد مجهول‌الهویه را پس از ۱۸ سال افشا کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از افشای راز یک جسد مجهول‌الهویه پس از ۱۸ سال خبر داد.

سرهنگ علی‌ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی قبل زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و به کارآگاهان گفت که اوایل سال ۱۳۸۴، پدر و مادرش از یکدیگر طلاق گرفته و از آن زمان که کودک بوده دیگر پدر گمشده‌اش را ندیده‌ است. او از ماموران خواست تا به او کمک کنند که پدرش را پیدا کند. در همین راستا و بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان اداره چهارم وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند که مرد گمشده در طول این ۱۸ سال از کشور خارج نشده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌ کارآگاهان در گام بعدی با استعلام از پزشکی قانونی متوجه شدند، در سال ۱۳۸۴ جسد یک مرد جوان مجهول‌الهویه که شبیه به مشخصات ظاهری عکس فرد فقدانی بوده به پزشکی قانونی منتقل شده است که همین سرنخ شک کارآگاهان را برانگیخت. بدین ترتیب دختر جوان برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی تهران مراجعه کرد و نمونه‌های لازم از وی اخذ شد.

وی با اشاره به مشخص شد پاسخ آزمایش‌های DNA اخذ شده از دختر جوان گفت:‌ با تطبیق نتایج آزمایش‌ها مشخص شد جسدی که ۱۸ سال پیش ازسوی پزشکی قانونی نمونه برداری شده بود، با DNA دختر جوان تطابق دارد و در واقع جسد مجهول‌الهویه پدر این دختر بوده است.  

ولیپور گودرزی درباره دلیل مرگ این مرد نیز گفت: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان نشان داد، متوفی چندین ماه پس از جدا شدن از همسر خود در مکان نامشخصی فوت کرده و جسد آن در همان سال به صورت ناشناس در بهشت زهرا(س) دفن شده است که با کشف این پرونده پس از ۱۸ سال اعضای خانواده‌اش از سرنوشت او با خبر شدند. تحقیقات کاراگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91811

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر