رابطه نامشروع منجر به دختر 5 ساله تهرانی شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سرانجام مرد جوان پس از سه ماه تصمیم به اعتراف گرد و به قتل کودک پنج ساله اقرار کرد. او البته مدعی شد که این اقدام را ناخواسته انجام داده و به دلیل عصبانیت لحظه‌ای اقدام به شکنجه مرگبار دختر پنج ساله کرده است که این ضرب و شتم منجر به مرگ وی شده است.

رابطه نامشروع منجر به دختر 5 ساله تهرانی شد

سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح برخی از پرونده‌های پلیس آگاهی در روز گذشته گفت: یکی از پرونده‌ها مربوط به دستگیری فردی است که کودکی پنج ساله را به قتل رسانده و چندین ماه حاضر به پذیرفتن جرم خود نبود. رسیدگی به این پرونده در اردیبهشت‌ماه سال جاری در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که دختربچه‌ای پنج ساله براثر ضرب و جرح به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده و در آنجا جان خود را از دست داده است.

به گزارش عرشه آنلاین، او با اشاره به انجام تحقیقات اولیه از مادر این کودک پنج ساله گفت: مادر مقتول در جریان تحقیقات اولیه همسرش را به عنوان عامل این جنایت معرفی کرد، اما پس از بازداشت این فرد و انجام تحقیقات مشخص شد که پدر هیچ نقشی در ضرب و جرح فرزند خردسالش نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان حاکی از آن بود که پدر و مادر این کودک با هم اختلاف داشته و جدا از هم زندگی می‌کردند. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که مادر کودک کشته شده به صورت پنهانی با مردی در ارتباط است.

ولیپور گودرزی ادامه داد: با کسب این اطلاعات ماموران زن و مرد جوان را به اتهام قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که پس از انتقال این افراد به مقر پلیس آنها تحت بازجویی قرار گرفتند. اما هر دو نفر هرگونه ارتباط پنهانی با یکدیگر و نیز قتل دختربچه پنج ساله را تکذیب کرده و حاضر پذیرش آن نبودند. این در حالی بود که بر اساس شواهد و قرائن دست داشتن این دو نفر در قتل کودک آشکار بود.

او ادامه داد: سرانجام مرد جوان پس از سه ماه تصمیم به اعتراف گرد و به قتل کودک پنج ساله اقرار کرد. او البته مدعی شد که این اقدام را ناخواسته انجام داده و به دلیل عصبانیت لحظه‌ای اقدام به شکنجه مرگبار دختر پنج ساله کرده است که این ضرب و شتم منجر به مرگ وی شده است. همچنین مشخص شد که زن جوان نیز فرزندش را به دلیل شیطنت چندین‌بار هدف ضرب و جرح قرار داده بود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با روشن شدن این پرونده و اعتراف متهمین به جرم خود، پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: منیبان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32878

ارسال نظر