ماجرای ربودن دختر 17 ساله سنندجی چه بود؟

دادستان مرکز کردستان گفت: خبری که هفته گذشته در فضای مجازی مبنی بر آدم‌ربایی یک دختر ۱۷ ساله سنندجی منتشر شده بود، صحت ندارد.

ماجرای ربودن دختر 17 ساله سنندجی چه بود؟

محمد جباری اظهار کرد: هفته گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر آدم ربایی یک دختر ۱۷ ساله سنندجی منتشر شده بود که بر اساس بررسی به عمل آمده توسط دستگاه قضائی استان و ماحصل تحقیقات انجام شده موضوع آدم ربایی منتفی بوده و صحت ندارد و این خانم به علت مشکلات روحی و روانی دست به خودکشی زده است.

وی افزود: این دختر ۱۷ ساله از پنجره خانه پدری خود را به پایین پرت کرده است و بعد از اعزام فرد مذکور به بیمارستان، وی تحت درمان قرار گرفته و هم اکنون حال عمومی وی مساعد گزارش گردیده است.

جباری خاطرنشان کرد: در این خصوص با توجه به اینکه هیچگونه آدم ربایی در میان نبوده است، موضوع وصف مجرمانه نداشته و هیچ فردی شکایتی به دادگستری ارائه نکرده است.

وی افزود: انتظار دستگاه قضائی از مردم شریف و فرهنگی استان کردستان این است که به شایعات توجهی نداشته باشند و صرفاً هرگونه اطلاع رسانی در این موارد را از منابع مشخص و موثق پیگیری کنند.

دادستان مرکز استان کردستان اظهار داشت: تأمین امنیت اجتماعی و روانی مردم استان خط قرمز دستگاه قضائی است و با افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و روانی مردم می‌باشند با قاطعیت و بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهد شد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23032

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر