قتل فجیع کارگر ۶۰ ساله در باغ انگور/ قاتل خود را بیمار روانی نشان داد!

جوان ۳۵ ساله ای که پس از ارتکاب جنایت در چهار دیواری مخروبه باغ انگور،خود را به بیمارستان روان‎پزشکی معرفی کرده بود درحالی راز قتل مرد ۶۰ ساله را بر ملا کرد که احتمال می رود ماجراهای عجیبی در این پرونده جنایی رقم بخورد!

قتل فجیع کارگر ۶۰ ساله در باغ انگور/ قاتل خود را بیمار روانی نشان داد!

مردی جوان که بعد از ارتکاب جنایت قصد داشت خودش را بیمار روانی نشان بدهد، مجبور به اعتراف شد.

 به گزارش عرشه آنلاین، جوان ۳۵ ساله ای که پس از ارتکاب جنایت در چهار دیواری مخروبه باغ انگور،خود را به بیمارستان روان‎پزشکی معرفی کرده بود درحالی راز قتل مرد ۶۰ ساله را بر ملا کرد که احتمال می رود ماجراهای عجیبی در این پرونده جنایی رقم بخورد!

شروع ماجرا؛ گم شدن مرد ۶۰ ساله

هفدهم مهر گذشته، خانواده مرد تبعه خارجی با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی از گم شدن وی ابراز نگرانی کردند. آن ها مدعی بودند مرد ۶۰ ساله شانزدهم مهر طبق معمول برای کارگری به سرگذر در بولوار رسالت رفته اما دیگر به خانه بازنگشته است! در پی اعلام این گزارش و با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و در دایره فقدانی ها،مورد رسیدگی قرارگرفت اما هرچه کنکاش های کارآگاهان در دهلیزهای تاریک این پرونده عمیق تر می شد، روزنه هایی از جنایت نیز سوسو می زد تا جایی که دیگر تحقیقات نامحسوس به سرنخ هایی از یک کلاف پیچیده گره خورد و فرضیه قتل «سنگ علی» قوت گرفت.

این گونه بود که پرونده مذکور با دستور و نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان(رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) به دایره قتل عمد انتقال یافت و بررسی های تخصصی کارآگاهان بر فرضیه جنایت متمرکز شد. کارآگاهان در ادامه فعالیت های اطلاعاتی افسران  دایره فقدانی ها به باز بینی دوربین های ترافیکی و مداربسته ای پرداختند که در مسیر تردد هر روزه «سنگ علی» قرار داشتند اما هیچ اثری از وی دیده نشد تا این که پس از چند روز تحقیقات میدانی وشبانه روزی بالاخره تصویری از مرد تبعه خارجی در اطراف تجمع کارگران سرگذری در بولوار رسالت نمایان شد. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان به ردزنی و نقطه یابی مسیر تردد وی ادامه دهند. طولی نکشید که تصویر دیگری از یک جوان ۳۵ ساله به دست آمد که درکنار مرد تبعه خارجی حرکت می کرد به طوری که گویی او را برای کارگری اجیر کرده است.

با جمع بندی این اطلاعات و سرنخ های موجود ،گروهی کارآزموده از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی(رئیس دایره قتل عمدآگاهی)وارد عمل شدند و با بهره گیری از فناوری های نوین پلیسی به هویت جوان ۳۵ ساله پی بردند .رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی محل سکونت این جوان روز چهارشنبه گذشته به نتیجه رسید و کارآگاهان پس از جست وجوهای زیاد متوجه شدند که وی توسط نزدیکانش در بیمارستان روان‎پزشکی ابن سینای مشهد بستری شده است. در همین حال کارآگاهان به سراغ برادر وی رفتند و ازمیان جملات وی به رازی از یک جنایت پی بردند که جوان ۳۵ ساله قبل از بستری در مرکز درمانی از  آن سخن گفته بود. به همین خاطر کارآگاهان وارد عملیات اطلاعاتی نامحسوس شدند و خیلی زود به اخباری دست یافتند که حکایت از رفت و آمدهای «حمید-ک» (جوان۳۵ساله) به زمین های کشاورزی و باغ انگوری در اطراف روستای برقی داشت. بنابراین کارآگاهان با پرس وجوهای محلی به مالک باغ انگور رسیدند و با استفاده از شگردهای پلیسی ،جسد مرد ۶۰ ساله را درون یک چهاردیواری مخروبه در حالی کشف کردند  که فقط دست جسد از زیر سنگ ها و تکه آجرهای ساختمانی بیرون بود.

قتل دردناک کارگر با ضربات جسم سخت به سر

به این ترتیب خبر کشف جسد در بی سیم های پلیس پیچید و ظهر پنج شنبه گذشته ، قاضی ویژه قتل عمد عازم انتهای بولوار شهید کشمیری شد و درحالی که دستورات محرمانه ای را برای مراقبت ویژه از متهم به قتل در بیمارستان روان‎پزشکی صادر کرده بود،به تحقیق میدانی در محل کشف جسد پرداخت.بررسی های اولیه حاکی ازآن بود که مرد تبعه خارجی با وارد آمدن ضربات سنگ یا جسم سخت به ناحیه سر به قتل رسیده است؛ اما با توجه به فساد نعشی شدید، جسد مرد ۶۰ ساله برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.درهمین حال قاضی دکتر صادق صفری برای ادامه تحقیقات به طرف بیمارستان ابن سینای مشهد حرکت کرد ومتهم به قتل را زیررگبار سوالات فنی قرار داد،متهم که با مشاهده قاضی ویژه قتل عمد ،هراسان و نگران شده بود با دستپاچگی خاصی ادعا می کرد هنوز قرص هایش را نخورده است! و فریاد می زد قرص هایم را بدهید!این درحالی بود که کادردرمانی هنوز برای تمارض های وی تردیدهای بسیاری داشتند!و هیچ داروی خاصی برای او تجویز نکرده بودند!

ادعای عجیب قاتل ۳۵ ساله

مرد۳۵ ساله هنگامی که متوجه شد مقام قضایی نیز بیماری روانی او را باورپذیر نمی داند ،ابتدا تلاش کرد تا وانمود کند که مرد ۶۰ ساله را نمی شناسد و هیچ گاه اورا ندیده است اما وقتی تصاویر دوربین مداربسته در مقابل دیدگانش قرار گرفت به صراحت گفت: او را از سر گذر برای کارگری در زمین های کشاورزی بردم ولی وقتی به باغ انگور یکی از بستگانم در اطراف روستای برقی رسیدیم چنین ادعا کرد که نمی تواند کار کند!و در میان حرف هایش به من ناسزا گفت که عصبانی شدم وبا سنگ به سرش زدم . بر اساس گزارش روزنامه خراسان، در حالی که تحقیقات کارآگاهان در دهلیزهای وحشتناک این پرونده جنایی با راهنمایی های قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد ادامه دارد سرنخ هایی از  ماجراهای عجیب دیگر نیز به  دست آمد که پیگیری های تخصصی دراین باره وارد مرحله جدیدی شده است. / خراسان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111962

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر