انفجار در نزدیکی شرکت نفتی کانادا در یمن

ساکنان شهر «الوادی» در استان حضرموت تاکید کردند صدای انفجار مهیبی را شنیده‌اند که در اطراف شرکت نفتی کانادایی «کالوالی» رخ داده است.

 انفجار در نزدیکی شرکت نفتی کانادا در یمن

مردم حضرموت یمن تاکید کردند صدای انفجاری از نزدیکی شرکت نفتی کالوالی کانادا در این استان به گوش رسیده است.

منابع محلی یمن امروز (یکشنبه) از وقوع یک انفجار مهیب در استان حضرموت واقع در شرق این کشور خبر دادند.

براساس گزارش پایگاه خبری الخبر الیمنی ساکنان شهر «الوادی» در استان حضرموت تاکید کردند صدای انفجار مهیبی را شنیده‌اند که در اطراف شرکت نفتی کانادایی «کالوالی» رخ داده است.

شاهدان در این منطقه نیز اعلام کردند در جریان این انفجار، دستکم چهار نظامی کشته و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

پایگاه خبری «البوابه الاخباریه الیمنیه» هم ضمن تأیید این انفجار، خبر داد که انفجار مذکور در اطراف این شرکت کانادایی رخ داده است.

این پایگاه در عین حال گزارش داد که یک بسته انفجاری در نزدیکی این شرکت منفجر شده است. به گفته این پایگاه، هنوز مشخص نیست که این انفجار توسط نیرو‌های یمن صورت گرفته است یا در راستای اختلاف بین مزدوران سعودی-اماراتی بوده است.

در همین راستا نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه با انجام عملیات پهپادی در بندر الضبه استان حضرت موت در شرق یمن، مانع قاچاق و غارت نفت یمن شدند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات پهپادی صورت‌گرفته در بندر الضبه (شرق یمن) تنها یک ضربه هشداردهنده ناچیز بود که با هدف جلوگیری از غارت و قاچاق نفت صورت گرفت./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48632

ارسال نظر