تصمیم بایدن برای احیای برجام

رئیس‌‌جمهور بایدن بار‌ها این را گفته است که متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و این، از همان ابتدا تعهد وی بوده است.

تصمیم بایدن برای احیای برجام

سخنگوی کاخ سفید به تکرار ادعا‌ها علیه برنامه هسته‌ای کشورمان پرداخت و گفت که رئیس‌جمهور آمریکا ترجیح می‌دهد برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران مسیر دیپلماسی را پیش بگیرد.

 کارین ژان پی‌یر سخنگوی کاخ سفید بامداد امروز (پنج‌شنبه) در یک کنفرانس خبری به تکرار ادعا‌های واشنگتن علیه ماهیت برنامه هسته‌ای کشورمان پرداخت و گفت که اولویت دولت بایدن در مواجهه با این موضوع، دیپلماسی است.

بنابر گزارش وب سایت رسمی کاخ سفید، ژان پی‌یر با تکیه بر این ادعا‌های بی‌اساس افزود: رئیس جمهور بایدن بار‌ها این را گفته است که متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و این، از همان ابتدا تعهد وی بوده است.

وی همچنین مدعی شد: ایران مجهز به سلاح هسته‌ای به مراتب برای نیرو‌های ما و هم‌پیمانانمان در منطقه خطرناک است. رئیس جمهور از هر وسیله‌ای که لازم باشد برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه ادعا‌های خصمانه خود گفت: همان‌طور که بار‌ها از این تریبون اعلام کرده‌ایم، ترجیح ما در این مسیر دیپلماسی است، اما باید دید که آیا توافق (احیای برجام) واقعاً قابل دستیابی است یا خیر. این چیزی است که ما برای آن کار خواهیم کرد؛ یک تلاش دیپلماسی./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37759

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر