ادعای جنجالی بهاره رهنما درباره حذف او از سینما پس از جدایی از پیمان قاسمخانی

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که در سال های اخیر بیشتر به واسطه ی حواشی زندگی شخصی خود و فعالیت‌ های جنجالی اش در فضای مجازی‌ در کانون توجه قرار داشته تا فعالیت‌ های هنری اش، در مصاحبه ی جدید خود با وبسایت «خبرآنلاین» مدعی شده بعد از جدایی‌ از همسر اولش، پیمان قاسمخانی عملاً از سینمای ایران کنار گذاشته شد و دفاتر تولید دیگر تمایلی به همکاری با او نداشتند و همین امر سبب شد به اجبار تن به فعالیت در فضای مجازی دهد.

ادعای جنجالی بهاره رهنما درباره حذف او از سینما پس از جدایی از پیمان قاسمخانی

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که در سال های اخیر بیشتر به واسطه ی حواشی زندگی شخصی خود و فعالیت‌ های جنجالی اش در فضای مجازی‌ در کانون توجه قرار داشته تا فعالیت‌ های هنری اش، در مصاحبه ی جدید خود با وبسایت «خبرآنلاین» مدعی شده بعد از جدایی‌ از همسر اولش، پیمان قاسمخانی عملاً از سینمای ایران کنار گذاشته شد و دفاتر تولید دیگر تمایلی به همکاری با او نداشتند و همین امر سبب شد به اجبار تن به فعالیت در فضای مجازی دهد.

او در توضیح بیشتر این ماجرا گفته است :«گذشته من در این سال‌ها خیلی روی زندگی ‌ام تاثیر داشت و بعد از جدایی اولم عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ دفتر فیلمسازی‌ از من نخواست که در فیلمی بازی کنم. اگرچه ایشان آدم محترمی بود ولی بسیاری از همکاران برای اینکه ترجیح می‌دادند و احتمالا هم احتیاج بیشتری داشتند که با فیلمنامه‌های ایشان کار کنند، ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند.»

رهنما در ادامه تاکید کرده پیمان قاسمخانی خود در ایجاد این شرایط نقشی نداشته است: «ایشان هیچ‌ وقت سعی نکردند که برای من مشکلی ایجاد کنند ولی من آن کسی بودم که محکوم شدم چون حضور پر رنگی در فضای مجازی داشتم و فکر می‌ کنند اگر کسی این وضعیت را دارد اشتباه می‌گوید یا مقصر است در صورتیکه من می‌توانم بگویم ما محترمانه ‌ترین طلاق تاریخ سینمای کشور را داشتیم.»

او در ادامه درباره ی روی آوردنش به فعالیت در فضای مجازی گفت: «در آن دو سالی که هیچ‌کس من را به دفتر سینمایی دعوت نمی‌کرد، کسی از من پرسید که خرج آب و برق و گازت را از کجا در می‌آوری؟ من هم یک فضایی داشتم و تصمیم گرفتم از آن فضا کسب درآمد کنم که به گمان خودم این اتفاق ایراد نداشت به این خاطر که به کاری که انجام می‌دادم، باور داشتم چون همیشه گفتم اگر حتی یک پفک هم تبلیغ می‌کنم، باید چیزی باشد که آن در خانه خودم هم وجود دارد. از آن فضا استفاده کردم تا زندگی خودم را بگردانم و در آن دوره بسیار به این کار افتخار کردم. چون با کار فرهنگی برای زندگی نمی‌توان پول درآورد و زندگی کرد و من آن ماجرای تبلیغات را در دوره‌ای استفاده کردم و بعد از اینکه کارم تمام شد آن را کنار گذاشتم در واقع چیزی نبود که آن را ادامه بدهم. فقط نکته ماجرا این است ۷۰ درصد بازیگرهای ایرانی در این سال‌ها کار تبلیغات انجام دادند، اما جنبه تیره این ماجرا برای من پررنگ‌تر به نمایش گذاشته شد.»

بهاره رهنما همچنین درباره ی ازدواج دوم خود گفت: «درباره ازدواج دومم باید بگویم که اصلا اشتباه نیست اگر آدمی ازدواج دوم انجام دهد، آن هم در سرزمینی که همکاران مرد من ازدواج پنجم و ششمشان را انجام می‌دهند.»

او درباره ی همسر دوم خود گفت: «هیچ‌گاه در هیچ بخشی از زندگی‌ام به این فکر نکردم که آدمی که برای زندگی‌ام انتخاب می‌کنم باید آدم متمولی باشد، ازدواج دومم را هم با یک آدم بسیار معمولی انجام دادم که اصلا هم فکر نمی‌کردم که انسان متمولی است و اگر بخواهیم آن چیزهایی که گفتم را پیگیری کنیم هیچ‌گاه به این ماجرا اشاره نکردم که همسر من انسان پولداری است و فقط هم درباره برند آرایشی که ایشان داشت صحبت کرده بودم.»

این بازیگر در پاسخ به این سؤال که چرا دیگر با تلویزیون همکاری ندارد گفت: «من هفت سال است که در تلویزیون ایران ممنوع‌ الفعالیت هستم و کسی هم دلیل این ماجرا را نمی‌داند وارد محل آفیش صداوسیما که می‌شوم، پرسنل سکته می‌کنند، انگار نارنجک به خودم بستم و یکدفعه همه با هم تماس می‌گیرند که بهاره رهنما آمده و من دلیل این ماجرا را نمی‌دانم. به همین دلیلم هست که همیشه می‌گویم خودم زحمت کشیدم و به اینجا رسیدم و هیچ رانتی پشت سرم نبوده چون کسی که رانت دارد در گام اول در چند سریال تلویزیونی ایفای نقش می‌کند نه اینکه نتواند وارد صداوسیما بشود. من در این مدت آدم گزیده کاری بودم و در نهایت با تمام سختی‌ها هم تصمیم گرفتم بالاخره فیلمم را بسازم.»

رهنما درباره اشعار منتسب به او که بارها در فضای مجازی دستمایه ی تمسخر کاربران قرار گرفته است، گفت: «یک کتاب شعر دارم که آن چیزی که در فضای مجازی می‌بینیم صحت ندارد و اصلا واقعیت نیست. این کتاب برای نشر نگاه است و من هیچ‌گاه شعری درباره گوجه و املت ننوشتم و مردم اصلا نمی‌روند واقعیت این ماجرا را پیگیری کنند در صورتی که ناشر من بارها این کتاب را در صفحه انتشارات نگاه بارگذاری کرده است.»

او همچنین درباره ی ماجرای اظهارنظر جنجالی اش که گفته بود «هر کس بعد از سی سال کار کردن به جایی نرسد بی عرضه است» نیز گفت: «من همان ماجرا را بارها روی صفحه‌ام گذاشتم و توضیح دادم و اصل جمله هم این بوده که اگر کسی بعد از سی سال کار کردن نتواند یک رفاه نسبی برای خود و خانواده‌اش جور کند، به نظر من آدم بی‌دست‌وپایی است. بعدش هم من در همان لایو باز توضیح دادم که اگر من مشغول تمیز کردن خیابان‌ها هستم بعد از سی سال باید بتوانم در شهرداری آن منطقه استخدام بشوم و تمام حرف من در آن لایو هم درباره اراده و انگیزه و پشت‌کار بود. خود من آدم فعالی هستم که انرژی‌ام هم زیاد است و چیزی که متوجه شدم این است که آدم‌هایی که انرژی زیادی دارند مردم را عصبانی می‌کنند، به همین دلیل هم یاد گرفتم که نباید تمام کارهایی که انجام می‌دهم را اعلام کنم. در آن لایو من یک کلمه درباره پول صحبت نکردم و تمام حرفم یک رفاه نسبی بود.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97071

ارسال نظر