ماجرای گروگانگیری یک خانواده توسط پدر در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار نفر گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد شدند و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.

ماجرای گروگانگیری یک خانواده توسط پدر در فارس

 فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار نفر گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد شدند و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد

به گزارش دریافتی شامگاه پنجشنبه، سرهنگ هادی محمدیان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره گروگانگیری اعضای خانواده توسط پدر و تهدید همراه با تیراندازی در هشتم تیرماه سال جاری در یکی از محله های شهرستان اوز، بلافاطله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

 افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند، فردی به هویت فرزاد به دلیل نداشتن حالت روحی و روانی مناسب و اختلاف خانوادگی، فرزندان(سه دختر) و همسر خود را در خانه حبس و با تیراندازی به صورت هوایی با اسلحه سوزنی باعث رعب و وحشت آنان شده است.

فرمانده انتظامی اوز ادامه داد: با هدایت مستقیم سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان، تیم های عملیاتی وارد عمل شدند و با رایزنی و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را دستگیر و افراد گروگان را در صحت کامل آزاد کنند.

محمدیان با بیان اینکه اسلحه متهم کشف و گروگان‌گیر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: علت اصلی گروگانگیری در دست بررسی است

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94777

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر