خبر خوش برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی | شرایط دریافت تسهیلات جدید اعلام شد

شرایط دریافت تسهیلات جدید بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبر خوش برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی | شرایط دریافت تسهیلات جدید اعلام شد

سازمان تامین اجتماعی از اعطای تسهیلات جدید به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی خبر داد. دستورالعمل جدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد. جزئیات ارائه خدمات و تسهیلات جدید برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد. شرایط دریافت تسهیلات جدید بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد. سازمان تامین اجتماعی از آغاز اجرای یک طرح بیمه‌ای جدید خبر داد. سازمان تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی تسهیلات بیمه‌ای جدیدی اختصاص می‌دهد. نحوه ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش میرهاشم موسوی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

نحوه ثبت درخواست مستمری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد. جزئیات فراخوان انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

آخرین اخبار و جزئیات درباره اعتبارات، ارائه خدمات و تسهیلات جدید برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را در عرشه آنلاین بخوانید. 
سازمان تامین اجتماعی

جزئیات اعتبارات، ارائه خدمات و تسهیلات جدید برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد. 

تسهیلات جدید برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: شرایط دریافت تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان درباره شرایط دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان این سازمان گفت: داشتن سن کمتر از ۷۷ سال، نداشتن بدهی بانکی و چک برگشتی و اقساط معوقه در بانکها، داشتن سیمکارت به نام بازنشسته و داشتن حساب بانک رفاه با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از شرایط ثبت نام این تسهیلات است.

حاجی کاظمی با تاکید بر اینکه کسانی که قبلا از این سازمان تسهیلات قرضالحسنه گرفته‌اند، امکان ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی را ندارند، افزود: افراد دارای شرایط تا ۳۱ خرداد می‌توانند به کانون‌های بازنشستگی شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی استان، بازپرداخت این وامِ ۲۰ میلیون تومانی، ۲۴ ماهه و به شکل قرض الحسنه و با بهره چهار درصد است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره  به اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تا آخر مرداد گفت: واحد‌های اقتصادی کوچک (تعداد شاغلان زیر ۵۰ نفر) یا متوسط (از ۵۰ نفر تا ۱۰۰ نفر) به شرط اینکه سطح اشتغال را نسبت به اسفند ۱۴۰۱ حداقل یکسال حفظ کنند، مشمول این طرح می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد: با دستورالعمل جدیدی که در روز‌های گذشته صادر شده است، کارفرمایانی که در سال‌های قبل از تسهیلات بخشودگی جرایم استفاده کرده و موفق به پرداخت به موقع اقساط نشده‌اند نیز می‌توانند بار دیگر از این تسهیلات استفاده کنند.

شمار بازنشسته‌های تامین اجتماعی استان حدود ۳۷۰ هزار نفر است.

فراخوان انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین‌ اجتماعی در نظر دارد از بین بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان افراد نمونه را انتخاب کند.

فراتی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی امسال نیز مطابق روال سال‌های پیش و به‌منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این افراد شناسایی کرده و مورد تقدیر قرار دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: سابقه پرداخت حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با تأیید مراجع ذی‌صلاح  از جمله معیار‌های انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه است.

فراتی بیان کرد: تعداد فرزندان و تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیار‌های انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری از سوی فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی از دیگر معیار‌های انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه است.

او عنوان کرد: علاقه‌مندان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند مدارک خود را برای شرکت در فراخوان به حوزه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و یا کانون‌های بازنشستگی استان ارائه دهند.

فراتی گفت: سازمان تامین‌ اجتماعی استان مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده، نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام و اسامی منتخبین را به اداره‌کل امور فرهنگی و اجتماعی ارسال می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی تاکید کرد: از بین نفرات اول برگزیده هر استان، ۱۵ نفر براساس بالاترین امتیاز مکتسبه انتخاب و در مراسم جشن کشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93337

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر