اطلاعیه مهم آموزش و پرورش شهر تهران

آموزش و پرورش شهر تهران یک اطلاعیه مهم صادر کرد.

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش شهر تهران

جزئیات برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان متوسطه پایتخت در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران؛ اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان متوسطه پایتخت از امروز، چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با همکاری نواحی ۲۳‌گانه سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و مناطق ۱۹‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: خبر مهم آموزش و پرورش درباره زمان تعطیلی مدارس

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، اردوی عملی آماگی دفاعی و میدان تیر پسران پایه دهم و دوازدهم هنرستان‌های پسرانه را برای ۴۲ هزار نفر از دانش آموزان در ۶ مرکز آموزشی سپاه پاسداران تهران بزرگ برگزار می‌کند.

در این اردو ذیل برنامه تیراندازی، برنامه‌های فرهنگی شامل برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، مباحث جهاد تبیین، آموزش‌هایی نظیر اسلحه شناسی، جنگ نرم، آشنایی با سیره شهدا و پدافند غیرعامل و... ویژه دانش‌‍آموزان پسر طراحی و اجرا می‌شود.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، همچنین این اردوی عملی در بخش دختران با حضور بالغ بر ۴۰ هزار نفر از دختران دانش آموز پایه دهم و بیش از ۸۰ هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر پایه نهم شهر تهران از تاریخ چهارم تا پایان اردیبهشت ماه، در یک اردوی یک‌روزه آمادگی دفاعی در مدارس برگزار می‌شود؛ مباحث فرهنگی، آموزش باز و بسته کردن سلاح، صف جمع و... از موضوعاتی هستند که دانش‌آموزان با آنها آشنا می‌شوند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83644

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر