جزییات قتل عام خانوادگی / پدر عصبانی زن و 2 پسرش را به گلوله بست

مرد جوان که درجنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسر ودو فرزند ۹ساله و۱۷ساله اش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود ساعتی بعد خودش را به به پلیس معرفی کرد

جزییات قتل عام خانوادگی  / پدر عصبانی زن و 2 پسرش را به گلوله بست

مرد جوان که درجنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسر ودو فرزند ۹ساله و۱۷ساله اش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود ساعتی بعد خودش را به به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ علی زنگنه رئیس پلیس رباط کریم در تشریح این جنایت تکان دهنده گفت: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۱ فروردین  امسال مردی ۴۲ ساله به کلانتری رفت و مدعی شد که همسر و ۲ فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

حالیکه افسر کلانتری از شنیدن این موضوع شوکه شده بود خیلی زود با هماهنگی های لازم تیم ویژه ای از کارآگاهان جنایی در محل جنایت که خانه ای در فاز ۲شهر پرند است حضور یافتند و با پیکر غرق در خون یک زن ۳۷ ساله و ۲ پسر ۱۷ساله و ۹ ساله روبرو شدند.

بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حاضر شد و دستور داد پیکر اجساد به پزشکی قانونی منتقل شوند.

فرمانده انتظامی رباط کریم با اظهار اینکه متهم ساعتی بعد از جنایت خودش را به پلیس معرفی کرده گفت :متأسفانه متهم پرونده بدنبال مشکلاتی که با همسرش داشته است دست به این جنایت وحشتناک زده است .

متهم نه اعتیاد دارد و نه سابقه کیفری او در یک کار فنی مشغول به کار بوده و زندگی آرامی داشته است و تنها به خاطر عدم مهارت خشم دست به این جنایت خانوادگی زده است .

وی بابیان اینکه حلقه مفقوده میانجیگری بزرگان خانواد ها در حل وفصل مشکلات زوجین بیش از پیش در زندگی امروز باعث رخداد های تلخ و ناگوار می شود گفت:قطع رفت وآمدهای خانوادگی و انزوا طلبی و پناه بردن به فضای مجازی به افزایش دامنه مشکلات دامن می زند .

سرهنگ زنگه  پایبندی به موضوعات اخلاق مداری در خانواده بسیار مهم دانست و تصریح کرد متاسفانه عدم مهارت خشونت و سعه ی صدر در بسیاری از پرونده های جنایی خانوادگی،به چشم می خورد.

قضاوت های عجولانه با چاشنی خشونت قدرت اندیشه را می رباید و سرانجام فرد دست به کاری می زند که نتیجه ای جز پشیمانی و ندامت نخواهد داشت.

پناه بردن به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  و دوری از خانواده در زندگی امروز باعث گسسته شدن ارتباط افراد خانوده از هم  شده و روابط های نادرست ونامتعارف را سبب می‌شود اخلاق مداری را حذف کرده و سایه شوم مشکلات زندگی را بیشترو بیشتر می کند.

زنگنه از مردم خواست در حل مشکلات خود صبرو تامل داشته باشند و اگر نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند می‌توانند از افراد باتجربه و مراکز مشاوره پلیس،که به طور رایگان ارائه خدمات مشاوره انجام می دهند کمک بگیرند

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81632

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر