ماجرای انفجار ۲ بمب صوتی در اسلامشهر

دادستان اسلامشهر گفت: بعد کشف ۲ بمب از تیم تروریستی که امروز دستگیر شدند هر ۲ بمب به صورت کنترل‌شده در محیطی امن در بیابان‌های اسلامشهر منفجر شد.

 ماجرای انفجار ۲ بمب صوتی در اسلامشهر

ساعتی قبل صدایی شبیه انفجار در برخی مناطق اسلامشهر به گوش رسید.

لحظاتی پیش صدای انفجار در شهرستان اسلامشهر شنیده شد که به گفته دادستان اسلامشهر این صدا متعلق به انفجار کنترل شده ۲ بمب کشف شده از تیم تروریستی بوده است. 

سعید دوستی دادستان اسلامشهراظهار کرد: طی کشف ۲ عدد بمب از تیم تروریستی که امروز با رصد نیروهای امنیتی در شهرستان دستگیر شدند هر ۲ بمب به صورت کنترل شده در محیطی امن منفجر شد.

وی گفت: این بمب‌ها توسط نیروهای چک وخنثی‌‌سازی و پس از کشف، برای جلوگیری از خسارت احتمالی جانی و مالی به صورت کنترل شده در فضای باز منفجر شده و لذا صدای انفجاری که احتمالا مردم شنیدند به علت این اقدام بوده است.

وی تاکید کرد: این اتفاق تحت کنترل انجام شده و هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است و صدای انفجار در شهر نیز به این علت بوده است.

سعید دوستی دادستان اسلامشهر اظهار کرد : پیرو گزارش و اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات شهرستان اسلامشهر یک تیم تروریستی مسلح شناسایی و منهدم شد.

دادستان اسلامشهر افزود: این تیم که قصد عملیات تروریستی علیه مردم در مراکز مختلف را داشتند ، با ورود به موقع نیروهای امنیتی قبل از انجام هرگونه اقدام دستگیر شدند. در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنها تعداد ۶قبضه کلت کمری ،حدود ۸۰عدد فشنگ ودو عدد بمب آماده انفجار(یکی ساعتی ویکی فتیله ای) کشف گردید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73786

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر