هشدار مهم تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان

شهروندان و بیمه‌شدگان آگاه باشند و به تهدیدات برخی شرکت‌ها مانند عدم بهره‌مندی از بیمه درمان یا قطع بیمه درمان، توجه نکنند چراکه در صورت پرداخت نکردن مبلغ به این شرکت‌ها هیچ مشکلی در ارتباط با اعتبار بیمه‌ای ایجاد نخواهد شد.

هشدار مهم تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان

شگرد جدید سودجویان و کلاهبرداران برای اخاذی از بیمه‌شدگان، جعل عنوان بیمه سلامت است.

علیرضا اصغرزاده، مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ارائه خدمات به مردم به صورت الکترونیک و برخط، شرکت‌هایی از این فرصت سوء استفاده و با نام بیمه سلامت و به بهانه اهدای کارت بیمه سلامت و ادعای دولتی و اجباری بودن این کارت ها، اقدام به دریافت مبالغ هنگفت از مردم می‌کنند.

علیرضا اصغرزاده افزود: سازمان بیمه سلامت هیچ‌گونه تماس تلفنی به شهروندان درخصوص دریافت مبلغ و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان ندارد؛ بنابراین شهروندان موظف هستند برای اطلاع از آخرین اخبار به سایت سازمان بیمه سلامت مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

او گفت: اخبار بیمه سلامت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود و با اینکه بار‌ها از طریق رسانه‌های مختلف نسبت به این موضوع هشدار‌های لازم داده شده است، هنوز برخی بیمه‌شدگان با توجه به هزینه‌های بالای درمان، مبالغ درخواستی را واریز و پس از اطلاع از واقعیت موضوع به ادارات کل بیمه سلامت استانی شکایت می‌کنند.

اصغرزاده افزود: شهروندان و بیمه‌شدگان آگاه باشند به تهدیدات این شرکت‌ها مانند عدم بهره‌مندی از بیمه درمان یا قطع بیمه درمان، توجه نکنند چراکه در صورت پرداخت نکردن مبلغ به این شرکت‌ها هیچ مشکلی در ارتباط با اعتبار بیمه‌ای ایجاد نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67104

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر