اطلاعیه آموزش و پرورش استان فارس درباره تعطیلی مدارس

طبق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، به دلیل احتمال یخ‌زدگی معابر بر اثر برودت هوا، مدارس در نوبت صبح روز ۲۱ دی نقاط سردسیر، با یک و نیم ساعت تاخیر باز خواهد شد.

اطلاعیه آموزش و پرورش استان فارس درباره تعطیلی مدارس

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه مراکز پیش دبستانی و دبستان شهرستان اقلید، روز چهارشنبه مجازی برگزار می شود.

براساس اطلاعیه اعلامی از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، با توجه به بارش برف در برخی مناطق این استان که منجر به برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر شده است، مدارس در شماری از شهرستان‌ها در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۱ دی، با تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

طبق این اطلاعیه، با هدف پیشگیری از بروز حادثه برای دانش‌آموزان به دلیل احتمال یخ زدگی معابر براثر برودت هوا، مدارس در نوبت صبح روز ۲۱ دی نقاط سردسیر، با یک و نیم ساعت تأخیر باز خواهد شد.

برپایه این اطلاعیه، همه مراکز پیش دبستانی و دبستان شهرستان اقلید، روز چهارشنبه مجازی خواهد بود و تمامی مدارس متوسطه اول و دوم این شهرستان نیز با یک و نیم ساعت تأخیر فعالیت خود را اغاز خواهند کرد.

این اطلاعیه افزوده است که؛ مدارس شهرستان‌های آباده، خرمبید، بیضا نیز با یک و نیم ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و فقط در بخش خسرو و شیرین شهرستان آباده، مدارس در همه مقاطع تحصیلی، غیرحضوری و مجازی دایر می‌شود.

بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم (ویژه بزرگسالان) در همه مناطق استان به قوت خود باقیست و رأس ساعت مقرر و اعلام شده، برگزار خواهد شد. همچنین امتحانات داخلی نیز در این مناطق باتاخیر در همین روز برگزار و لغو نخواهد شد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65712

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر