آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور | کدام جاده‌ها مسدود شد؟

آخرین وضعیت جاده‌ها و انسداد راه‌ها در کشور اعلام شد.

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور | کدام جاده‌ها مسدود شد؟

آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی از وضعیت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

همچنین، در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، تهران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های ایلام و قم گزارش شده است.

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محورهای ریگان – ایرانشهر و خوانسار - گلپایگان دارای انسداد شریانی و محورهای هشتگرد-طالقان و گنجنامه - تویسرکان دارای انسداد غیرشریانی هستند.

بر اساس این گزارش، محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه و سی سخت - پادنا دارای انسداد فصلی است.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62081

ارسال نظر