جزئیات جدید از ماجرای جنجالی برخورد فیزیکی استاد معارف با دختر دانشجو | حجت‌الاسلام براری از دانشجو دلجویی کرد

چندی است در فضای مجازی، اخبار ضدونقیضی در خصوص برخورد فیزیکی استاد دانشگاه بین‌المللی امام با یکی از دانشجویان که بدون اجازه و بدون حجاب اجباری در کلاس درس معارف پسران حضور یافته بود، منتشر شده بود.

جزئیات جدید از ماجرای جنجالی برخورد فیزیکی استاد معارف با دختر دانشجو | حجت‌الاسلام براری از دانشجو دلجویی کرد

دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای از پایان حواشی پیش‌آمده مربوط به یکی از کلاس‌های درس گروه معارف با عذرخواهی دانشجو از استاد و دلجویی استاد از این دانشجو خبر داد.

در اطلاعیه‌ای که دوشنبه شب منتشر شده آمده است: در پی ماجرای پیش‌آمده در کلاس درس گروه معارف مورخ ۱۲ آذرماه، دانشجو در محل کار حجت‌الاسلام براری حاضر شده و پس از گفتگوی صمیمانه و ضمن رفع کدورت از استاد گروه معارف عذرخواهی کرده و در ادامه حجت الاسلام براری نیز از ایشان دلجویی کردند.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی برخورد فیزیکی استاد معارف با دختر دانشجو در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی چه بود؟

همچنین شایان ذکر است با توجه به انعکاس اخبار ناقص از ماجرا و تهییج احساسات دانشجویان محترم، کارزاری در فضای مجازی برای اخراج حجت الاسلام براری از گروه معارف تشکیل شده بود که پس از تبیین حقیقت ماجرا این کارزار نیز متوقف و سپس حذف شد.

پیش از این در فضای مجازی، اطلاعات ضدونقیضی در خصوص برخورد فیزیکی استاد دانشگاه بین المللی امام (ره) با یکی از دانشجویان که بدون اجازه و بدون حجاب اجباری در کلاس درس معارف پسران حضور یافته بود، منتشر شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59523

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر