جذب بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ معلم خرید خدمات در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همچنان کمبود معلم داریم اما مشکل اصلی برطرف شده است و در پی این هستیم تا تعداد ۲۰۰ نیروی مورد نیاز ضروری دیگر در این قالب با مجوز تهران به ظرفیت موجود بیفزاییم.

جذب بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ معلم خرید خدمات در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف رفع نیاز به معلم در مدارس استان اخیراً بیش از هزار معلم تازه نفس به شیوه خرید خدمات به ظرفیت آموزشی استان افزوده شده اند.

امیر شوشتری اظهار کرد: تا قبل از این بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ معلم خرید خدمات در استان داشتیم که با همراهی انجام شده بیش از هزار معلم دیگر به این شمار افزوده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: همچنان کمبود داریم اما مشکل اصلی برطرف شده است و در پی این هستیم تا تعداد ۲۰۰ نیروی مورد نیاز ضروری دیگر در این قالب با مجوز تهران به ظرفیت موجود بیفزاییم.

وی گفت: تقاضای جذب هزار و ۵۰۰ معلم خرید خدمات دیگر را داده‌ایم و امید داریم در سال آینده با این جذب دیگر مشکلی نداشته باشیم.

شوشتری افزود: هم اکنون کمبود معلم به شکل حاد نداریم؛ بنابر این بیشتر به سمت کیفیت بخشی نیروهای انسانی و افزایش سطح کیفیت کار آنان می‌پردازیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اضافه کرد: در حال حاضر در قالب انواع مدل همکاری معلمان با آموزش و پرورش اعم از رسمی، حق التدریس و خرید خدمات حدود ۹۰ هزار معلم در استان داریم.

وی با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزان استان در سال جاری گفت: امسال بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان افزوده شد؛ ضمن اینکه دربخش دانش آموزان اتباع خارجی نیز شاهد افزایش حداقل ۲۰ هزار دانش آموز و حتی بیشتر هستیم./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56738

ارسال نظر