آتش‌سوزی هولناک در کارخانه تولید روغن مبارکه | مناطق اطراف حادثه تخلیه شد

آتش‌سوزی در کارخانه تولید مواد شیمیایی شهرک صنعتی مبارکه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه داشت. آتش‌نشانان بعد از پنج ساعت تلاش بی‌وقفه توانستند این آتش‌سوزی را مهار و اطفا کنند.

آتش‌سوزی هولناک در کارخانه تولید روغن مبارکه | مناطق اطراف حادثه تخلیه شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای آتش‌سوزی در کارخانه تولید مواد شیمیایی شهرک صنعتی مبارکه پس از پنج ساعت تلاش بی‌وقفه آتش نشانان خبر داد.

منصور شیشه فروش اظهار داشت: آتش‌سوزی در کارخانه تولید مواد شیمیایی شهرک صنعتی مبارکه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه داشت.

وی با اشاره به اعزام ۲۵ تیم آتش نشانی برای این حادثه ابراز داشت: این آتش‌نشانان بعد از ۵ ساعت تلاش بی وقفه توانستند این آتش سوزی را مهار و اطفا کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه افزود: سه کد اورژانس نیز برای این حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ۱۵ مصدوم حادثه که بر اثر دودگرفتگی دچار مشکلات تنفسی شده بودند که پنج نفر از آنها به بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه منتقل شدند.

آتش‌سوزی در کارخانه تولید روغن شهرک صنعتی مبارکه اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مناطق اطراف کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی مبارکه تخلیه شده و آتش سوزی هنوز اطفا نشده است.

منصور شیشه فروش در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی مبارکه اظهار داشت: حریق همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰ تیم عملیاتی از نیروهای آتش نشانی شهرداری‌های استان، فولاد مبارکه وشهرک‌های صنعتی برای این حادثه اعزام شده‌اند، ابراز داشت: نیروهای امدادی علاوه بر اطفا حریق عملیات خنک کردن مخازن را نیز در دستور کار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه تاکنون کشته و مجروح نداشته است، اضافه کرد: نگران مخازن هیدروکربن در جوار محل حادثه هستیم.

وی تصریح کرد: منطقه تخلیه شده و همه سعی نیروهای امدادی اطفا سریع‌تر این آتش‌سوزی است؛ البته باید توجه داشت که اطفای آتش‌سوزی روغن زمان‌بر است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53218

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر