قاتل فراری در خمین به دام افتاد

مأموران شهرستان خمین با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، چهار مرد جوان با یکدیگر درگیر شده و اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده اند که یکی از آنان قبل از حضور مأموران، از صحنه درگیری متواری شده و سه جوان مجروح از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

قاتل فراری در خمین به دام افتاد

سرهنگ هادی افراسیابی فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف راز قتل جوان ۱۹ ساله با برنامه ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبرداد.

سرهنگ افراسیابی با تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۰:۵۳ روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع درگیری منجر به ضرب و جرح در یکی از محله‌های مسکونی شهرستان خمین، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ مشکوک و زجرآور زن تنها برملا شد

او اضافه کرد: مأموران شهرستان خمین با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، چهار مرد جوان با یکدیگر درگیر شده و اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده اند که یکی از آنان قبل از حضور مأموران، از صحنه درگیری متواری شده و سه جوان مجروح از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به جان سپردن یکی از طرفین این نزاع خیابانی که جوانی ۱۹ ساله بود، اظهار داشت: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله تحقیقات تخصصی و بررسی‌های لازم برای دستگیری عامل قتل جوان آغاز شد.

او تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس و پوشش امنیتی مناسب و با همکاری اداره جنایی پلیس آگاهی استان، قاتل که با محدود شدن عرصه، هیچ راهی برای خارج شدن از محدوده جغرافیایی شهرستان نداشت، سرانجام در کمتر از ۴ ساعت، خود را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ افراسیابی با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس، به بزه ارتکابی اعتراف کرد گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39652

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر