هواشناسی هشدار داد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی در خصوص بارش تندری و گردوخاک در استان از مردم خواست این موضوع را جدی بگیرند.

هواشناسی هشدار داد

محمد رضا فلاح نژاد، مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی در خصوص بارش تندری و گردوخاک در استان از مردم خواست این موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از ناپایداری سطوح میانی جو با ماهیت تندری و فعالیت محلی در این استان بوده که سبب کاهش کیفیت هوا می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از امروز تا چهارشنبه ۲ شهریورماه  در منطقه البرز مرکزی در بعضی ساعات  وزش باد ، گرد و خاک ، در ارتفاعات رگبار پراکنده و رعد و برق به ویژه در ساعات عصر و شب  مورد انتظار می باشد.

وی بیان داشت: احتمال آبگرفتگی موقت در مسیل های فصلی در ارتفاعات و کاهش کیفیت هوا در شهرهای استان البرز از اثرات این مخاطره طبیعی است.

فلاح نژاد تاکید کرد: بنابراین اعضای ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان های البرز ،شهرداران ضمن آگاهی از وضعیت جوی اعلام شده ، اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی را انجام و آمادگی لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز  به ویژه در مناطق اثر را داشته باشند .

وی یادآورشد:همچنین همکاری با نیروهای امدادی ، راهداری، امورحمل ونقل جاده ای ، پلیس راه ، راهور و عوامل مردمی استان البرز در این خصوص مورد انتظار و الزام خواهد بود. / ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37182

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر