خبر تازه از مشمولان طرح ساماندهی استخدام‌ها | وضعیت استخدامی‌ کارکنان شهرداری‌ ساماندهی می‌شود

آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های آماده شده و در کمیسیون‌های دولت است.

خبر تازه از مشمولان طرح ساماندهی استخدام‌ها | وضعیت استخدامی‌ کارکنان شهرداری‌ ساماندهی می‌شود

وضعیت استخدام کارکنان در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ساماندهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات تازه از بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت | مدیرانی که مخالفند، کنار بروند

مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به وضعیت استخدامی شهرداران و ثبات و امنیت شغلی دهیاران گفت: آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های آماده شده و در کمیسیون‌های دولت است و با تصویب آن خیلی از آشفتگی‌ها در حوزه نیروی انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مرتفع و ساماندهی خواهد شد.

معاون عمران و توسعه شهری روستایی وزیر کشور در بازدید از طرح‌های عمران شهری مشگین‌شهر به راه‌اندازی قرارگاه ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌ها در وزارت کشور برای اولین بار اشاره کرد و گفت: یکسری امکانات برای حوزه حمل و نقل عمومی کشور در این قرارگاه آماده‌سازی شده است.

جمالی پور با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۸ هزار دهیاری و یک هزار و ۴۰۰ شهرداری در کشور فعالیت دارند گفت: برای تسریع در روند امور اداری و تسریع در امور شهرداری شهر‌های زیر۵۰ هزار نفر طبق هماهنگی‌های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی از این پس اختیار بررسی و تصویب هر گونه طرح‌های هادی و تفصیلی و طرح جامع شهری در این شهر‌ها به مراکز استان‌ها تفویض شده است.

او یکی از مشکلات اصلی شهر‌های کوچک و میانی را مشکل بدهی آن‌ها به سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد و گفت: در اولین فرصت قرار است در نشستی با رئیس سازمان تامین اجتماعی داشته و مشکلات و مسائل فیمابین شهرداری‌ها و تامین اجتماعی را برای همیشه حل و فصل خواهیم کرد.

معاون عمران و توسعه شهری روستایی وزیر کشور همچنین از احصای مشکلات زیرساخت‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات شهری و کمبود‌ها و مشکلات شهرداری‌های مشگین‌شهر و تلاش برای رفع آن‌ها خبرداد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36930

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر