کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه خود، از انتقال ۲ محموله مواد مخدر از کشورهای شرقی به سمت مرکز کشور مطلع شدند.

کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تُن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین و بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه خود، از انتقال ۲ محموله مواد مخدر از کشورهای شرقی به سمت مرکز کشور مطلع شدند.

وی اظهار داشت: در کمتر از ۲۴ ساعت در ۲ عملیات ویژه، یکی از نقل و انتقال‌های مواد مخدر را در ورودی شهرستان شهرضا و دیگری را در ورودی شهرستان خور و بیابانک، شناسایی و کشف کردیم.

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر در ورودی شهرضا، یک دستگاه خودروی کامیون حامل گُندله آهن را که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود، متوقف و یک تُن تریاک را که در زیر بار خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی افزود: ماموران همچنین حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بودند، متوقف و در بازرسی از آنها ۴۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار میرحیدری با اشاره به دستگیری پنج سوداگر مرگ در اقدامات صورت گرفته گفت: کشف این حجم از مواد مخدر، نشانگر دقت، مجاهدت و تلاش هوشمندانه ماموران پلیس استان است.

وی، به افراد فریب خورده‌ای که با سوداگری مواد مخدر در راستای اجرای برنامه‌های دشمن قدم برمی‌دارند، هشدار داد و گفت: پلیس نظام جمهوری اسلامی در مقابله با سوداگران مرگ، با شدت و قاطعیت ایستادگی خواهد کرد.

رییس پلیس اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان تمام مسیرها را هوشمند کرده‌ایم و با اشرافیت بر ورودی‌ها نسبت به شناسایی و دستگیری اعضای باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی اقدام می‌کنیم./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36189

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر