جزئیات باند مخوف خفت‌گیری از معتادان متجاهر در کرج

اعتراف به ۱۲فقره خفت گیری از معتادان متجاهر چهارباغ

جزئیات باند مخوف خفت‌گیری از معتادان متجاهر در کرج

اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای این شهرستان چهارباغ با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت تلفن همراه و اماکن خصوصی دستگیر شدند.

سرهنگ کامران چراغی فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در روستای عرب آباد خسروی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

اوفزود: با انجام تحقیقات میدانی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت، در نهایت سه نفر از سارقان حرفه ای شهرستان در حین زاغ زنی برای شناسایی محل سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: متهمان با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۱۲ فقره زورگیری تلفن همراه از معتادان متجاهر منطقه "ملک آباد" و ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در روستای "عرب آباد خسروی" اعتراف کردند.

سرهنگ چراغی با اشاره به ادامه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل دخیل در این سرقت ها، گفت: تاکنون با اقدامات صورت گرفته هر ۱۶ مالباخته این پرونده شناسایی شده اند.

او در پایان ضمن درخواست از شهروندان برای جدی گرفتن نکات پیشگیری از سرقت، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35714

ارسال نظر