قاتل فراری در اراک به دام افتاد

سرهنگ خلجی گفت: ضارب اصلی تیراندازی دیشب که منجربه قتل شد توسط پلیس شناسایی شده است.

قاتل فراری در اراک به دام افتاد

سرهنگ خلجی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی ضارب اصلی تیر اندازی منجر به قتل در اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه دیشب در پی تیراندازی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در بلوار قدس اراک متاسفانه راننده خودرو فوت و یکی از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

ضارب اصلی توسط پلیس شناسایی شده و اقدامات اطلاعاتی و بررسی ویژه، جهت دستگیری ضارب اصلی که در حال حاضر متواری است، در دستور کار قرار دارد.

۲ سرنشین دیگر خودروی پژو هم در اختیار پلیس قرار دارند و اطلاعات تکمیلی این حادثه تیر اندازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

شاهدان می‌گویند راکب یک دستگاه موتور سیکلت و ترک نشین آن که احتمالادر توزیع مواد مخدر نقش داشته اند، با یورش مسلحانه به یک دستگاه خودرو، باعث توقف این خودرو در بلوار قدس اراک شدند و با تیراندازی به سمت سرنشینان آن یک نفر را کشتند و ۳ سرنشین دیگر خودرو را مجروح کردند.

از ۳ سرنشین دیگر یک نفر متواری شده و دیگری در حال فرار بوسیله پلیس شهرستان اراک، دستگیر می‌شود و یکی دیگر هم از ناحیه زانو مجروح میشود، که هم اکنون در بیمارستان ولیعصر بستری است و به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک حال عمومی این فرد جوان، رضایت بخش است و با اقدام به موقع اورژانس، خطری او را تهدید نمی‌کند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29662

ارسال نظر