۲ میلیون تماس اعتراضی و یک میلیون ثبت اعتراض در ۴ روز برای حذف یارانه‌

در چهار روز اجرای طرح اصلاح یارانه ها ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت حمایت معیشتی انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

۲ میلیون تماس اعتراضی و یک میلیون ثبت اعتراض در ۴ روز برای حذف یارانه‌

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح اصلاح یارانه ها ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت حمایت معیشتی انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

 حجت الله عبدالملکی درخصوص بازدید روز گذشته «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها»، اظهار داشت: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه‌هایی را برای مردم به وجود آورده است.

وی گفت: در چهار روز اجرای طرح ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه ها در طرح جدید دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

افراد می توانند برای ثبت شکایت ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21117

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر